Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Administration af ansatte (HR)"

Hvad skal en deltidswebmaster have i løn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 2.328
Fra Bangkok
Tilmeldt 9. maj 09
Indlæg ialt: 603
flag

Hej,

Jeg er blevet lidt i tvivl om, hvad en webmaster (i Danmark), som arbejder på deltid, typisk får i løn?

Okay, det er et bredt spørgsmål.

Der er ikke tale om, hvad en kvik 15-årig (eller 18-årig) får i løn, og der er heller ikke tale om, hvad en programmør får i løn, men en almindelige webmaster, der foretager ordinærer koordineringsopgaver, udvikling og andre webmaster-relaterede opgaver, der kræver en vis arbejdserfaring. Der er altså ikke tale om en nybegynder, men der stadig ikke tale om mega-store systemer.

Hilsen, Robert 

Amino-karma 5.375
Fra Århus
Tilmeldt 9. feb 08
Indlæg ialt: 1.109
Amino Plus
Jonas Jørgensen
Fra Connect Media - Søgema...
Skrevet 30-07-2012 kl. 14:51

Nu afhænger det jo meget af, hvad du mener med "Deltid"

Typisk vil man jo bare dividere i antal timer, så timelønnen svarer til en fuldtidsansat.

25.000 - 30.000 pr. md + div goder, er vel meget normalt for en webmaster.

Læs mere om Online markedsføring og SEO optimering hos Connect-Media.dk | Amino | Ivækst

Amino-karma 651
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. apr 12
Indlæg ialt: 113

Mark Buskbjerg
Fra Budskab
Skrevet 30-07-2012 kl. 15:02

Ja, jeg tænker også et sted mellem 160 og 200 i timen + ferie, pension og hvad der ellers kommer oveni sådan en...

Jeg lejer mig selv ud som webmaster i min virksomhed ... ad hoc opgaver koster 500 kroner i timen, men de virksomheder der køber et mere fast antal timer har selvfølgelig en bedre timepris.. Prisen er her tænkt ud fra hvad det virksomheden ikke skal betale i husleje, ferie, pension og alt det andet freelancere ikke får :)

Amino-karma 2.328
Fra Bangkok
Tilmeldt 9. maj 09
Indlæg ialt: 603
flag

Hej Jonas og Mark,

Jeg kan se, at I begger starter omkring 160 ++.

Mange tak,

Robert

Amino-karma 654
Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. okt 08
Indlæg ialt: 138
Amino Plus
Thomas Kjærgaard
Fra NemTilmeld.dk
Skrevet 30-07-2012 kl. 21:56

160 til 200 i timen er ikke helt ved siden af.

Mvh
Thomas Kjærgaard, NemTilmeld.dk - Vi hjælper med at holde styr på dine arrangementer. Få det store overblik over deltagerne med tilmelding, betaling og registrering i én proces. Skal du arrangere noget? Så klik på linket og læs mere - Når du har sparet en times arbejde, er det tjent hjem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed

Administration & Finansiering er venligst sponseret af: