Bliv gratis medlem på Amino

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice"

Hvordan ville i markedsføre jer med 24. måneders online annoncering fra kun 900,-?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 551
Tilmeldt 2. okt 11
Indlæg ialt: 147

Skrevet 30-07-2012 kl. 14:03

Hej gæve Aminoer.

Jeg søger svar på hvordan jeg får mest ud af markedsføringskronerne til www.tjekdanmark.dk

Jeg vil gerne nå ud til virksomheder indenfor oplevelser, ophold, spisesteder, transportmidler og rejsebureauer i Danmark.

Der er et begrænset budget til markedsføring indtil konceptet er helt oppe at køre. Når flere virksomheder tilmelder sig vil der automatisk være mere at gøre godt med.

Det drejer sig om online annoncering hvor der pt. køres en kampagne på 24. måneders markedsføring fra kun 900 kr. ex. moms. Nærmere information om annonceringen kan læses her. Online markedsføring

Hvordan ville i markedsføre jer hvis i stod i denne situation?

Ved online eller offline markedsføring og ville i benytte nogle bestemte fremgangsmetoder når det drejer sig om denne målgruppe?

Håber i har nogle gode eksempler på hvad i mener der kan svare sig bedst.

Fortsat god sommer!

De bedste hilsner

Lasse - Tjek Danmark

Gratis markedsføring til oplevelser, spisesteder, ferieophold, transportmidler og rejsebureauer i Danmark www.tjekdanmark.dk

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

3 sider der linker til efter denne her tjenesten jeg ville sørge for en vis trafik på siden før overhovedet kræver penge for det  , tjek her hvor mange linker https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer/summary/tjekdanmark.dk?IndexDataSource=F du skal kigge på Referring Domains 

satse på også social markedsføring facebook , google plus

når siden har noget højt søgemaskinerne og har et vist antal besøgene om dagen der er relevante så begynde at tage kroner for når ikke mange besøgene kan 50 kr være mange penge for 10 års reklame , så satse første mange på siden og sidenhen kræve penge for det lige som amino.dk gjorde og faktisk alle andre sider gør det , de begynder kræve penge for det når de kan give noget igen

du kan jo ikke sige omkostninger i starten webhotel din programmering tid er det folk betaler for , de betaler for de får et udbytte ud ad være på din hjemmeside og det kræver der besøgene på siden og du ligeså være forbedret på hårdt knokleri i starten inden det giver succes og det er hårdt og men når der begynder ske noget på siden så kan det sagtens blive din levevej , vis kræver penge før værdi kan de der ser siden , jo ikke gide oprette sig og derved går der længere tid før du får succes og der vil gå længere tid før succes for de der vil betale vil bare vente til de mener det har den værdi din side

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 798
Fra Viborg
Tilmeldt 15. maj 11
Indlæg ialt: 191

Mikkel
Skrevet 30-07-2012 kl. 19:00

Jeg ville nok starte med at henvende mig direkte til nogle af kunderne, for at komme igang. Derudover tror jeg at fagblade er en rigtig god indgangsvinkel, både i fysisk og online form :)

Marketing101.dk - en blog om markedsføring. Pt et work in progress, jeg tager rigtig gerne imod idéer.

Amino-karma 551
Tilmeldt 2. okt 11

Lasse
Skrevet 01-08-2012 kl. 10:41

Mikael Jeg kan godt se din mening, selvom besøgstallene allerede er stigende. Jeg kunne forstå hvis der var tale om 10-15 besøg i gennemsnit pr. dag, men vi ligger jo en del højere.

Det beløb virksomheder markedsføres for i 24. måneder bliver i største omfang brugt på at promovere hjemmesiden for, så det er vel en win win situation at største delen af virksomhedens indtjening vil blive brugt til videre markedsføring og herved flere besøgende til tilmeldte.

Her udover er der pt. tale om 24. måneders markedsføring fra kun 900 kr. ex. moms. - Det er fra 37 kr. om måneden at man kan blive markedsført igennem hjemmesiden og gruppen for i gennemsnit.

Burde virksomheder ikke kunne undvære et mindre beløb for at kunne markedsføre sig eller skal det være helt gratis markedsføring før at virksomheder har interessen i at promovere sig?

Mikkel tror du den direkte kontakt til kunden er bedst igennem telefonen, personligt eller pr. brev med opfølgning evt?

Gratis markedsføring til oplevelser, spisesteder, ferieophold, transportmidler og rejsebureauer i Danmark www.tjekdanmark.dk

Amino-karma 798
Fra Viborg
Tilmeldt 15. maj 11
Indlæg ialt: 191

Mikkel
Skrevet 01-08-2012 kl. 23:08

Et brev med opfølgning er jo nok en helgardering, vil jeg mene :)

Marketing101.dk - en blog om markedsføring. Pt et work in progress, jeg tager rigtig gerne imod idéer.

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08

Lasse:

Mikael Jeg kan godt se din mening, selvom besøgstallene allerede er stigende. Jeg kunne forstå hvis der var tale om 10-15 besøg i gennemsnit pr. dag, men vi ligger jo en del højere.

det du skriver er højere end 10-15 besøgene så regner jeg med meget højere altså ikke 100 besøgene men selvfølgelige plus 5000 besøgene dagligt ellers skal det være ekstrem relevante besøgene så frem med statik der beviser der er eksempelvis 500 daglig på siden der kommer igennem google klikker Nordjylland ferie hotel , vandre hjem kroer altså jeres målgruppe kommer mange besøgene ind på siden med 

jeg kan jo ikke vide at det måske er plus 5000 daglige unikke besøgene på siden men jeg har bare min tvivl men så frem med de statistiker på siden vis så høje besøgs tal dagligt ingen tvivl det er let at overbevise folk at annoncen giver kronerne igen , ved højt antal besøgene på siden

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 1.753
Tilmeldt 18. mar 10
Indlæg ialt: 373
Amino Plus
Cicoor Host & Saas ApS
Fra Cicoor Host & Saas ApS
Skrevet 02-08-2012 kl. 12:06

Hej Lasse

Når jeg klikker rundt synes jeg mest at alt at siden ligner en tom skal. Du ville få meget svært ved at overbevise mig om at jeg skulle bruge penge på at annoncere hos dig uanset beløbets størrelse.

Jeg ville nok lave en basis optagelse der var gratis og selv lægge alle seværdigheder mv ind. Det kunne bare navn og adresse. Så ville jeg lave en sølvoptagelse og guld optagelse som kostede penge. Sølv kunne for eksempel være logo og link samt at de blev fremhævet med fed eller på anden måde. Guld kunne være at de fik en hel side hvor der blev fortalt om dem, masser af billeder mv.

Men lige nu virker bare som en tom skal på mig. Hvordan det virker på andre skal jeg ikke kunne sige.

Amino-karma 551
Tilmeldt 2. okt 11

Lasse
Skrevet 02-08-2012 kl. 14:15

Tak Mikkel det vil jeg gå videre med. Jeg mener nemlig også at denne fremgangsmetode har givet mest i andre ligende situationer.

Mikael jeg vil give dig ret i at besøgstallene selvfølgelig er vigtige, det tager jeg også højde for. Man kan se statestik over unikke besøgende der har skrevet specifikke sætninger der relatere sig til hjemmesiden indhold og herved klikket sig ind fra søgemaskinerne.

Cicoor jeg tror du har fat i den lange ende her. Efter at have vurderet muligheden tror jeg faktisk du har helt ret. Hvilke virksomheds data er egenligt lovligt at indsætte på hjemmesiden omkring andre virksomheder uden at de behøver tilmelde sig? Er det f.eks. lovligt at indsætte virksomhedernes navn, adresse, postnummer, by og telefonnummer?

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08

Lasse:

Mikael jeg vil give dig ret i at besøgstallene selvfølgelig er vigtige, det tager jeg også højde for. Man kan se statestik over unikke besøgende der har skrevet specifikke sætninger der relatere sig til hjemmesiden indhold og herved klikket sig ind fra søgemaskinerne.

siden ligner ikke noget der har 1000 vis daglige besøgene rimelige relevante så frem med den statik på siden , det vil klart sælge siden bedre lige nu tror jeg du får meget svært  ved at overbevise nogle som helst om de høje relevante besøgs tal

Amino-karma 551
Tilmeldt 2. okt 11

Lasse
Skrevet 03-08-2012 kl. 10:29

Skal se hvad jeg kan gøre Mikael.

Hvilke informationer er lovlige at vise uden af virksomheder først tilmelder sig?

Må man gerne vise virksomhedernes navn, adresse, postnummer, by og telefonnummer uden en form for tilmelding eller grønt lys fra virksomhederne selv? Mener nemlig der er nogle dataer man gerne må tilføje.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed