Køb et Amino Sponsorlink
Er i gang med en evt opstart af en allerede eksisterende tøjforretning, jeg påtænker selv at holde styr på den daglige bogføring , der er ingen fakturaer der skal skrives , alt er kontant betaling i forretningen enten rede penge eller dankort/masterkort/forbrugsforeningen, det skal være nemt at gå til , kan evt Billy´s billing være godt til dette . Forretningen forventes at omsætte 4-5 Mill.
Mvh
Kim
Hej Kim.
Jeg bruger selv billysbilling og det virker super godt! Specielt til 90kr i måneden :-)
--------------------Sune Moldt Moldt Consulting- Rådgivning og løsninger blandt Online marketing & sociale medier.
www.facebook.com/sune.moldt
Jep jeg ville vælge en Online løsning med en god API. Eller et der arbejder sammen med jeres POS.
REGNSKABSPROGRAM 149,- kr.FAKTURA PROGRAM 99,- kr.Mobil abonnement oversigt
Jeg bruger også BillysBilling og det er et regnskabsprogram jeg er super tilfreds med!
Det er simpelt og nemt for en ikke regnskabs kyndig og så kan jeg integrere BillysBilling med min e-shop - nemmere bliver det ikke!
Spar penge på din el-regning ved at investere i LED belysning og LED pærer hos www.elux.dk vi har anerkendte mærker som Osram og Philips.
-
Google+: +Søren Velling
Kig også på E-conomic. Jeg ved ikke hvor god deres POS del er.
MvhThomas Kjærgaard, NemTilmeld.dk - Vi hjælper med at holde styr på dine arrangementer. Få det store overblik over deltagerne med tilmelding, betaling og registrering i én proces. Skal du arrangere noget? Så klik på linket og læs mere - Når du har sparet en times arbejde, er det tjent hjem.
Hey Jeg ville også kigge efter e-conomicderes POS del eksisterer ikke ;) men der er flere partnerer heriblandt mit firma der har lavet POS systemer der kan snakke med e-conomic,dog skal du være opmærksom på at e-conomic lager del ikke kan exporterer varianter og derfor har vi det heller ikke med i vores integration.hvis dette ikke er et must for dig, kan du roligt vælge e-conomic :) med FlexPOS har du friheden til at vælge, dvs. hvis e-conomic bliver for lille for dig eller du har brug for at skifte over til anden ERP platform kan du beholde din POS løsning da vi har integration til flerer heriblandt C5, Winkompas,Visma business osv...samt nogle integrationer til webshops :)
Med venlig hilsen Jacob Ipsen - Ngg International Firmaet bag Kassesystemet FlexPOSKom let i gang, FlexPOS kan integreres med e-conomic,C5,Winkompas,Visma Business,Scannet,Danaweb,SmartWeb,dandomain
Hej Kim
Der findes i dag en POS variant løsning til Microsoft C5 Style Retail
Denne kan hostes hos Concept Data A/S
Link:
http://www.conceptdata.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=59
Mv
Kris
Synes helt klart du burde tage et kig på Billys Billig, det nemmeste, bedste, og mest enkle regnskabsprogram på markedet lige pt.
- Så jeg synes helt klart du burde vælge Billys Billing!
Best regards / Bedste hilsner
Frederik - Stokholm Jewelry
Hej alle Aminoer
Mange tak for alle jeres svar, jeg vil kikke på jeres foreslag, men umidelbart lader det til at Billy´s Billing har de ting jeg har brug for.
Jeg vil anbefale dig at kigge på WinKAS Pro. Her får du det hele i ét system; POS, lager styring med dimensioner, fakturering, mulighed for webshop, debitor/kreditorstyring og selvfølgelig den alm. bogføring.
du kan prøve en demo på www.winkas.dk