Køb et Amino Sponsorlink
Hej Alle,
Jeg arbejder på et nyt koncept for en virksomhed, hvor den grundlæggende ide er at det skal være en form for salgsafdeling som virksomheder kan bruge i stedet for selv at sælge.
Målgruppen er ejerdrevet virksomheder i størrelsen 0 - 200 mand, og produkterne/ydelserne er IT relateret
Min udfordring er nu, at jeg skal have fundet et navn der fungere både i ind og udland, men jeg kan ikke rigtig komme på noget godt.
Nogen ideer?
Mvh Brian
Et par skud fra hoften.
SalesSource
WeSell
NSS - Nordic Sales Source
MvhThomas Kjærgaard, NemTilmeld.dk - Vi hjælper med at holde styr på dine arrangementer. Få det store overblik over deltagerne med tilmelding, betaling og registrering i én proces. Skal du arrangere noget? Så klik på linket og læs mere - Når du har sparet en times arbejde, er det tjent hjem.
SellIT
WeSellIT
SalesBooster
Morten Aaen-Larsencand.oecon
Indehaver Laros A/Swww.laros.dkProfessionel ejendomsadministration
Wedo Sales
- for you
dette her domæne er ledig yousales.dk du skal jo sikkert også have en hjemmeside der passer til dit virksomheds navn
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Super fedt!
Mange tak for jeres bud, jeg tror det skal være noget i retning af SalesSource eller salesBooster, men det vil jeg lige bruge de næste par uger på at tænke over :)
Igen mange tak på jeres input.