Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af salon

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...
Jeg prøver dette forum for at se om der kunne være nogen der er interesseret i at starte en salon op sammen med mig. Jeg er selv frisør og jeg tænker at man kunne kombinere en frisør salon med en negleteknikker eller måske en kosmetolog.
Har selv været i branchen i 8 år jeg er 30 år gammel og er blevet træt af at blive udnyttet af grådige arbejdsgivere som ikke giver løn efter indsats! Frisørfaget er utroligt dårligt lønnet når man er ansat og i forhold til hvor meget vi slides op og hvor meget vi egentlig arbejder så synes jeg ikke overhovedet det er det værd at være ansat. Er ny herinde. Har ingen anelse om det er det rigtige sted at begynde men man må jo starte et sted.
Skriv hvis i har nogle tanker eller ideer

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er selv frisør. Vil du ansætte en af de ønskede branche arbejdere eller skal de være selvstændige ??? Synes det er en god kombi men ville nok samle det et sted hvor der var andre skønhedsmuligheder ligeledes. Det er vældig moderne med decideret sundheds huse def bla kan indeholde kiropraktorer - fysser- frisører - mAssører m m. Har selv haft salon i et fitness center... Gode kundemuligheder... Men spændende for dig

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helst starte noget op sammen med en anden. Og tænkte det ville være super med en anden branche.
Tak krydser fingre på det kan lade sig gøre ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)