Køb et Amino Sponsorlink
Hej.
Når jeg bruger google keywordtool, og søger efter ordet Kaffemaskine. Så kommer der 27.100 månedlige søgninger op. Hvis jeg så vil lave en affilateside om kaffemaskiner, hvordan ved jeg så om brugerne søger efter priser på kaffemaskiner, eller infomation? Det er lidt i skud i tågen hvis man lave en infoside om kaffemaskiner, hvis de 27.000 kun søger efter priser.
Kan man på en eller anden måde bruge google keywordtool til af finde ud af det? Eller findes der andre værktøjer så kan kan præcisere sin søgning mere?
Når jeg bruger søgeordsværktøjet, så kommer der da mange muligheder frem så du kan se hvad folk blandt andet søger efter. Jeg har sat flueben i de tre muligheder for søgning ude til venstre: fleksibel, eksakt og sætning.Jeg kunne ikke finde ud af at indsætte mit screendump så du får et link i håb om at det kan bruges. https://adwords.google.dk/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS
Vh Rasmus
God-Krop tilbyder massage behandling af ømme muskler. Har du stive kontormuskler eller træningsømhed kan jeg hjælpe. Besøg klinik God-Krop i København eller få firmamassage på arbejdspladsen. Du kan også købe gavekort til afslappende wellness. En sikker vinder hvis du skal finde en hastegave til konen:) ! Læs lidt om mig her!
Husk nu altid at klikke på "exact" ude i venstre side. De andre funktioner er ubrugelige til denne form for research.
Når du klikker på exact og søger på Kaffemaskiner så burde relaterede søgninger komme op nedenfor, hvis ikke de kommer er det fordi der er mindre en 10 søgninger per måned - dvs ingenting.
Stifter af UpTablets - Dansk forhandler af tabletPC'er.
Henrik B.S.: Hej. Når jeg bruger google keywordtool, og søger efter ordet Kaffemaskine. Så kommer der 27.100 månedlige søgninger op. Hvis jeg så vil lave en affilateside om kaffemaskiner, hvordan ved jeg så om brugerne søger efter priser på kaffemaskiner, eller infomation? Det er lidt i skud i tågen hvis man lave en infoside om kaffemaskiner, hvis de 27.000 kun søger efter priser. Kan man på en eller anden måde bruge google keywordtool til af finde ud af det? Eller findes der andre værktøjer så kan kan præcisere sin søgning mere?
For det første så er de 27.100 søgninger på fleksibel. Det vil sige at de 27.100 månedlige søgninger, er ALLE søgninger hvor ordet "Kaffemaskine" indgår. Det kan være "Espresso kaffemaskine" eller "Orange kaffemaskine der brygger på månevand"
Eksakte søgninger på "kaffemaskine" = 1.900
Kig i de relateret søgninger til "kaffemaskine", for at find ud af hvad folk leder efter.
I relateret søgninger finder du blandt andet "Kaffemaskine test" med 320 månedlige søgninger. Det ligner en søgning efter informationer og ikke priser, det kan være at kunden på et tidspunkt er købeklar, men her leder de vidst efter informationer.
Hvor i mod at en søgning som "Espressomaskine tilbud" med 140 månedlige søgninger, jo sikkert er en kunde som leder efter priser.
Måske skal du bygge flere ord på søgeordsstrengen. Fx producent..
MvhPLI | Affugter
Super gode svar.. :-) Så må jeg eksperimentere videre med det..
Det er i øvrigt nogle Adsense sider jeg vil prøve at lege lidt med...
Jeg tror ikke altid at tallene passer helt, jeg undre mig til tider.
Responsive Web Design
Barnedåbsgave Ideer
Bruno Høiberg: Jeg tror ikke altid at tallene passer helt, jeg undre mig til tider.
Altså de er ikke præcise nede til 1 søgning og desuden er de baseret over et 12 månedsgennemsnit. Så søgning baseret på fx. OL er måske misvisende lave lige nu, men om et år kan de være misvisende høje...man skal huske at bruge fornuften når man kigger keywords igennem :-)
Henrik B.S.: Super gode svar.. :-) Så må jeg eksperimentere videre med det.. Det er i øvrigt nogle Adsense sider jeg vil prøve at lege lidt med...
Det giver kun 3-4.000,- om året.Venlig hilsen,Christian