Køb et Amino Sponsorlink
Jeg synes denne video er ret tankevækkende. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om man kunne bruge det til markedsføring.
/Kjeld
Netstrømpen
Haha sådan en maskine vil jeg have.
REGNSKABSPROGRAM 149,- kr.FAKTURA PROGRAM 99,- kr.Mobil abonnement oversigt
Faktisk tankevækkende... Det siger vel lidt om hvad pris for en vare betyder for mange folk
Hvem sagde prisen ikke var det vigtigste ;)
Den omstændighed at der er publikum er helt sikker også en meget vigtig faktor – i denne forbindelse nok vigtigere end prisen – der går lige pludselig sport i den.
Der kommer sikkert en 2’er af filmen – der vil sikkert være nogen, der går meget meget langt
Rubik's Cube
God humor, og godt tænkt af folkende bag...
På rejse i indien - blog
Kunne være sjovt, hvis maskinen fik folk til at brænde den mængde kalorier (eller mere) af, der er i den pakke chips, som de ville få
Den er super fed, jeg tillod mig at smide den ind i indlægget :-)Fuck jeg grinede!
Mangler du et gratis værktøj til at lave Fakturaer i?Opret gratis Dinero konto i dag
DEN er genial hahaha
Hilsen Malermester Nikolaj Møller
Alt i håndværk
maler København
Jeg har lige læst Seth Godins "Free Prize Inside" og det her er da lige et klasse eksempel på, at folk vil gå langt for den gratis dims.
Nyttig viden i marketing :)
Cammilla
Man skulle lave en app hvor folk kunne betale for at stille opgaver til de folk. Det kunne financere produktet, og give en kannon underholdning!