Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino,
Jeg kunne godt bruge nogle gode råd til at få lidt mere gang i forretningen.
Har tidligere haft et par annoncer i lokalsprøjten (Halsnæs Avisen), men uden det helt store feedback. Som regel får jeg et par kunder ud af det, men synes ikke helt det er det værd.
Hjemmesiden og mobilhjemmesiden har lige fået en ordentlig overhaling, og skal nu til at få lidt mere gang i forretningen.
Vi ligger i Frederiksværk, men dækker som hovedregel Halsnæs og omegn. Vi leverer alt i IT salg, service og support til både privat og erhverv. Vi hedder IT Corp - se www.itcorp.dk for mere hjælp til gode idéer :)
Har i nogle forslag?
få lavet en google maps https://support.google.com/places/bin/answer.py?hl=da&topic=1660711&answer=142902&parent=1656746&rd=1 derved god chance du findes med dine lokale ord indenfor dit emme , med google maps på en google søgning
få social medier på din siden såsom facebook og google plus så man kan likes og pluses din siden og dele den let og enkelt på de social medier .
husk sæt de ord på siden de områder du dækker i og sæt det gerne også i titlen på siden de område på kontakt siden
blogs løs omkring jeres emme inden på siden, nyt indhold konstant det giver rigtigt meget
få gerne en video på siden det kan både sælge varen bedre og få folk mere motiveret til at linke til dig og tit vises oveni videoer meget højt i google
ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
David Bjerring: Vi ligger i Frederiksværk, men dækker som hovedregel Halsnæs og omegn. Vi leverer alt i IT salg, service og support til både privat og erhverv. Vi hedder IT Corp - se www.itcorp.dk for mere hjælp til gode idéer :)
Jeg forstår de to linjer, som lidt noget andet end jeg ser på jeres hjemmeside. I gør ikke ret meget ud af, at fortælle omkring jeres "service og support". Det kunne i helt sikkert gøre mere ud af, hvis det rent faktisk er dét i vil sælge.
Optimer jeres hjemmeside så i findes i Google.
Hvis jeres kunder er erhverv, så del nogle reklamer ud til dem.
Hvad med at udbyde kurser til ældre? :-)
Har vi faktisk overvejet, da flere af vores ældre kunder efterspørger det.
Måske det skulle tages op igen :)
Kan godt være at vi lige skal kigge vores ordvalg lidt igennem så... Når du siger det, kan jeg godt selv se det. :)