Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - salg af tøj

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino. Jeg har længe gået med en ide om at starte et tøjmærke. Er 17 år, og har en del vide indenfor selve modebranchen. Mit spørgsmål er hvad skal jeg have tjek på inden? har kigget lit rundt på skats hjemmeside, men har ikke helt kunne finde ud af det. Jeg regner med bare at starte ud med at få produceret 2 forskellige t-shirts, og så ellers bare promovere mærket på de sociale medier. Vil gerne høre hvad jeg skal have tjek på, evt hvordan jeg kommer i kontakt med leverandører, og hvilke betingelser der er fra skats side af? nu regner jeg ikke med det bliver kæmpe stort, går bare meget op i mode, og gør det egentlig ikke så meget for pengene.. :) på forhånd tak!

Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, jeg har også lige starte min lille visomhed med webshop.   Så jeg har også lige være hele møller igemme. Hvor skal man begynd og hvor skal man slutte.

Men du skal nok havde et moms nr. / cvr nr.  ellers er det ikke nem og købe tøj hos en tøj grossist.

og en god ide.  havde ligt penge på lommer. Smile

hilsen lotte

 

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid en privat besked og jeg hjælper dig igennem alt det her :-)

Tilmeldt 14. Aug 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Banko Bjarne :-)

At starte eget tøjmærke er mange unges drøm. Og der er en grund til at de færreste aldrig kommer igang/slår igennem.
Nemlig at det er en hård process, og det kræver tid og en smule på lommen for at komme igang.

Men jeg har taget skridtet og fik lavet mig mit eget sokke-mærke. At skifte CVR/Firma er slet ikke nødvendigt så længe din omsætning er under 50.000 kroner om året. Og det ville den højst sandsynligt ikke være.. Så brug kræfter på at komme i gang, istedet for alt muligt andet pjat..

Jeg har pt. omkring 140 par sokker liggende på lager, som jeg ikke rigtig er kommet igang med pga. personlige tidsrøvere og andre ting som er kommet i vejen.


Du kan købe de 140 par sokker jeg har for omkring 3000 kroner med moms!! (Samme pris som jeg købte dem for, men jeg skal bare af med dem) Altså en stk. pris på cirka 22 kroner. Så er du igang og du har et projekt du kan komme igang med at sælge og brande. Sokken kan sagtens sælges for 40-50 kroner. Så det er ikke et drømme produkt, og du bliver ikke stinkende rig. Men du kommer igang og lærer alt hvad der skal læres for at drive et tøj mærke. Og det er det vigtigeste!! Og det kan ikke siges nok gange. Det en billig måde at komme igang med, i og med at jeg har lagt alt arbejdet i at få dem designet og produceret.

Jeg havde selv gået rigtig langt med dette produkt, hvis jeg havde tiden til det. Det har store muligheder, føler jeg. Og har sender et signal som der kan sælges godt på for tiden. Du kan udvide med lave t-shirt med samme motiv på, osvosv. Kun du sætter grænser

Hvis du har interesse om at hører mere, så skriv til mig på facebook, da jeg ville være nemmere at komme i kontakt med der. Jeg har billede filer, vector filer af logo mm. Find mig på dette link: http://www.facebook.com/simon.rubaek?ref=tn_tnmn

Fink til sokkemærkets facebook profil site: http://www.facebook.com/ITSOCKS 

Mvh. Simon 

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Han kan nemt tjene over 50.000 DKK på et år, og af egne erfaring kan han nemt tjene dem på under 2 måneder. Hvis han promoter sit mærke godt, kommer ordenligt ud på de sociale medier. 

Tilmeldt 14. Aug 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du snakker af egne erfaring, ville gerne vide hvilket brand du har. :-) 
Jeg er selv i tøjbranchen, og ville sige han har svært ved at slå de helt store, og slå igennem.
Han er en dreng på 17 år, der høj sandsynligt ikke de store penge at gøre godt med. 

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

har skabt internet mærkerne, "Cool story bro" "Toynecks" "Like a boss" som alle kan købes i crewnecks og t-shirts - de bliver alle solgt via forskellige spreadshirts shops, som jeg på daværende tidspunkt er ved at overfører til rigtige webshops på hver sin egen hjemmeside :-)

Tilmeldt 14. Aug 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jo ikke et tøj mærke at vidersælge tøjet fra spreadshirts. 
Du og alle andre der har lavet samme nummer, har været heldige fordi der har været et marked fordi pga. den hype det har fået. Men den er snart ovre, og det kan du også se på salget. Så hvis man skal starte eget tøj mærke, så må man gøre det ordentligt. :-)  

No hate. Du har fundet en ting der var penge i, og udnyttet det. Skide smart. Men spreadshirts tiden er ved at være ovre.  

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede spreadshirt moden på og jeg lukker den også, men ja den tid er snart over, det er derfor jeg er igang med at udvikle mere seriøse shops, med nyere og bedre leverandørere :-) men ja, du har fuldstændig ret i det du skriver :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne.

Her er måden jeg ville gøre det på (på hobby plan og for at få erfaringen)

1. Bliv cvr reg. Leverandør vil sjældent handle med folk uden cvr.

2. Du lære at lave moms og regnskaber, utrolig vigtigt at kunne for en iværksætter - plus det spændene.

3. Køb et mindre parti høj kvalitets t-shirts hjem til salg og nogle billige klude du kan test trykke på. Brug Google og find dig en leverandør i eu til at starte med da det er nemmest at arbejde med som ny.

Gå ind på Amino Freelancer og lig dine tryk opgaver på bud, du vil få en masse gode tilbud fra danske firmaer der kan løfte opgaven.

4. Få dig en Webshop og benyt andre salgs kanaler også.
opret dig på Facebook, Twitter, Google+ og Linkedin.
Især Trendsales er nyttig og Brand, reklamer, sælg og skab relationer her.

5. Kast dig ud i det og brug Amino til at få flere svar.

Står du og skal bruge en til at lave din kommende Webshop så skal du være velkommen til at kontakte mig :)

Held og lykke med projektet!



Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)