Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Regnskabsprogram, lønsystem, CRM m.m."

Smart Regnskab - erfaringer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 83
Tilmeldt 17. okt 07
Indlæg ialt: 16

Skrevet 26-07-2012 kl. 15:19

Er der nogle af Jer der har erfaring med eller bruger Smart Regnskab?

Det lader til det er et enkelt program at bruge og til en rimlig pris kr. 499,- ex moms.

Amino-karma 205
Fra Ishøj
Tilmeldt 18. okt 10
Indlæg ialt: 59

Stefan K. Nielsen
Skrevet 20-11-2012 kl. 21:41

Har ikke selv prøvet programmet endnu, men det ser nu super enkelt og ligetil ud.

Jeg vil også gerne høre andres erfaringer om programmet.

Amino-karma 1.481
Fra Næstved
Tilmeldt 18. maj 11
Indlæg ialt: 341

Johnny Olsen
Skrevet 20-11-2012 kl. 22:13

Er det engangs udgift?

Amino-karma 7.417
Fra Viborg
Tilmeldt 5. jun 10
Indlæg ialt: 1.537
Amino Plus

Der er vel ingen grund til at vække en håndfuld tråde bare for at reklamere for sin nye service?

Amino-karma 5.731
Tilmeldt 23. jul 07
Indlæg ialt: 1.306
flag

Remydk:
Remy.dk har solgt Smart-Regnskab og derfor har vi intet med den elendige service på dette produkt.
Hvor står der noget om dårlig service i de indlæg. Og hvem i tråden har bedt om alternativer. Dårlig stil og imod Aminos regler - mener jeg.

PS I øvrigt finder jeg nu ud af at det er et usædvanligt gammelt emne - som Remy så tilsyneladende bare lige skal bruge for at få sendt noget SPAM. Amino - please -  stop sådan noget ......

Skal du flytte - til Fyn? Kerteminde direkte til fjorden

Amino-karma 28.290
Tilmeldt 30. okt 09
Indlæg ialt: 5.316
flag

BusinessMaroc
Skrevet 02-05-2013 kl. 09:15

Per Krabbe, scanboat.com:
PS I øvrigt finder jeg nu ud af at det er et usædvanligt gammelt emne - som Remy så tilsyneladende bare lige skal bruge for at få sendt noget SPAM. Amino - please -  stop sådan noget ......

Lad dog barnet, han ved ikke bedre :)

Hans kunder er ramt af Dinero feberen https://dinero.dk/

Amino-karma 23.536
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. apr 05
Indlæg ialt: 4.895
flag
Amino Plus Moderator

Per Krabbe, scanboat.com:

Remydk:
Remy.dk har solgt Smart-Regnskab og derfor har vi intet med den elendige service på dette produkt.
Hvor står der noget om dårlig service i de indlæg. Og hvem i tråden har bedt om alternativer. Dårlig stil og imod Aminos regler - mener jeg.

Hans indlæg er blevet slettet.

Send SMS'er til dine kunder for kun 17 øre pr stk. Intet abonnement eller oprettelsesafgif. www.textreactor.com

Erfaren programmør i .NET - Jeg har været programmør i mere end 14 år - Er flydende i Umbraco

Amino-karma 5.731
Tilmeldt 23. jul 07
flag

Niels Henriksen:
Hans indlæg er blevet slettet.

Tak Niels - Så slet lige det ovenover også ang. DeNiro så vi holder Amino lidt rent -

Amino-karma 5.731
Tilmeldt 23. jul 07
flag

BusinessMaroc:
Hans kunder er ramt af Dinero feberen

Jeg forstår ham faktisk godt hvis han er lidt eller endda meget pissed - imidlertid er der nok bare nogle der vil kalde det dårlig stil hvis man kommenterede på at der er opstået en konkurrent - der profilerer sig via det forum hvor man selv har været aktivt - og forsøgt at skabe sig en forretning baseret på indtægter og udgifter.

Så man må forsøge sig andre veje - han skulle så måske bare have tænkt lidt videre i stedet for at vælge den nemme løsning.

Amino-karma 17.946
Fra Fredericia
Tilmeldt 8. maj 07
Indlæg ialt: 3.506
Amino Plus
Remydk
Fra REMYYMER Solutions
Skrevet 02-05-2013 kl. 13:12

Nu er det jo faktisk sådan at de lægger sig op af mit navn og brand. De har købt programmet af mig og min virksomhed.

Men i dag tager de bare kundens penge og yder ingen support. Jeg er trært af Aminoer der kontakter mig omkring support at disse produkter.

Derfor mit indlæg... Jeg vil bare advare dem om at det ikke er et produkt fra Remy.dk. Derfor får du heller ikke vores service med.

Desuden gemmer virksomheden sig bag navnet og mit gamle brand.

Det har intet med Dinero at gøre. Jeg hilser Dinero velkommen og kan ikke forstå det ikke var blevet lavet for længe siden. Jeg lever jo ikke af disse små programmer, jeg er jo lønslave Big Smile

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed