Køb et Amino Sponsorlink
Jacob Damsgaard: Anders Saugstrup:Vi ved en hel del mere end det heldigvis. :-) Hvad ved i mere da :) ? Eller er det fortroligt kun til jer SEO eksperter ;) ?
Anders Saugstrup:Vi ved en hel del mere end det heldigvis. :-)
Hvad ved i mere da :) ?
Eller er det fortroligt kun til jer SEO eksperter ;) ?
https://www.google.dk/search?pws=0&hl=da&q=saugstrup+penguin+OR+pingvin
Mvh Anders Saugstrup
Nyt: Få Affiliate Marketing hjælp (Marketers.dk)
Elite Links Få links i en klasse for sig (video)
Super tak :D
Mangler du en boligvurdering?
Anders Saugstrup: Jacob Damsgaard: Anders Saugstrup:Vi ved en hel del mere end det heldigvis. :-) Hvad ved i mere da :) ? Eller er det fortroligt kun til jer SEO eksperter ;) ? Ja, det er dybt hemmeligt og kun for de få der kan knække koden og søge i den hemmelige Google! :-) https://www.google.dk/search?pws=0&hl=da&q=saugstrup+penguin+OR+pingvin Mvh Anders Saugstrup
Kald mig blondine, men den blev jeg ikke meget klogere af - andet end nogle G+ sider med dit navn og pingvinen?
Global internet radio · Overvåg de større danske handelssider · Onsdags lotto - en hobby side
Nej jeg fandt heller ikke rigtig noget da jeg kiggede på det :b
Tror bare Anders driller. Der er mig bekendt ikke nogen der rigtig og til fulde har knækket Penguin koden endnu.
Adsense, Outsourcing, SEO for alle: AntPhilosophy.com
Tom Frank Christensen: Anders Saugstrup: Jacob Damsgaard: Anders Saugstrup:Vi ved en hel del mere end det heldigvis. :-) Hvad ved i mere da :) ? Eller er det fortroligt kun til jer SEO eksperter ;) ? Ja, det er dybt hemmeligt og kun for de få der kan knække koden og søge i den hemmelige Google! :-) https://www.google.dk/search?pws=0&hl=da&q=saugstrup+penguin+OR+pingvin Mvh Anders Saugstrup Kald mig blondine, men den blev jeg ikke meget klogere af - andet end nogle G+ sider med dit navn og pingvinen?
Beklager at det gik helt i kryptisk det der! :-)
Min pointe var bare at svare på Jacobs spørgsmål - om vi ved mere om Penguin, eller om det er fortroligt - ved at linke til en googlesøgning af mit navn + ordet Penguin.
På den liste Google smider op der, kan man se det jeg har skrevet om Penguin. Samme øvelse kan man lave med alle andre som arbejder med SEO: Man kan google dem for at se hvad de har skrevet om Penguin.
Med andre ord er der masser af viden om Peguin derude, som ikke er fortrolig - hvis bare man googler lidt rundt. :-)
Følger lige med her
Se mit nye website her
Jacob Damsgaard:Ved i hvad forskellen på en penguin og en panda er :) ?
Læs mere om Online markedsføring og SEO optimering hos Connect-Media.dk | Amino | Ivækst
Men mener i så, at man kan have for meget content på sin side - for det blev jeg egentlig ikke klogere på
Teorien siger, at man får tilfært Pagerank ved hver side man laver. Men hvis siden har meget høj bauncerate, vil den trække ned på resten af sitet.Omkring Bouncerate vil en meget lang side med for bred information have lettere ved at få høj bouncerate og det samme hvis det bliver for dybt og avanceret / nørdet.Mit råd er egentlig, at du ikke skal tilføre noget content for bare at tilføre det - se på hver enkelt side og bedøm om den vil kunne trække hele siden ned generelt dvs er den i samme kvalitet som resten af sitet og indenfor samme eller relateret emne.