Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Innovation & Vækst

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Import & Eksport Hjælp - Få den her"

En pakke fra Kina til min kunde i Danmark - Men regningen fra mig !

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 205
Tilmeldt 20. aug 07
Indlæg ialt: 47

Skrevet 25-07-2012 kl. 11:21

Hej alle sammen,

Jeg har set nogle produkter i Kina, som jeg rigtigt godt kan tænke mig sælge i Danmark.
Er det muligt, at min laverandøre i Kina kan sende "produktpakken" direkte til min kunde i Danmark, udenm kunde kan se hvem min leverandør er.

Og kan pakken automatisk bliver clear i lufthaven, uden min kunde skal tænke på told og skat ?

Amino-karma 2.983
Fra Odense M
Tilmeldt 24. jul 10
Indlæg ialt: 638

Adnan:

Hej alle sammen,

Jeg har set nogle produkter i Kina, som jeg rigtigt godt kan tænke mig sælge i Danmark.
Er det muligt, at min laverandøre i Kina kan sende "produktpakken" direkte til min kunde i Danmark, udenm kunde kan se hvem min leverandør er.

Og kan pakken automatisk bliver clear i lufthaven, uden min kunde skal tænke på told og skat ?

Det nemmeste for dig ville nok være selv at købe dem, og have dem på et lager. - da leveringstiden fra Kina, er en lille del længere end fra herhjemme, samt løser det også alle dine problemer. 

Partner i www.tekstspot.dk.

Det er lige meget, om du bestiller 1,2,5 eller 200 artikler, vi har dem klar om 5 dage.

Amino-karma 205
Tilmeldt 20. aug 07

Adnan
Skrevet 25-07-2012 kl. 11:29

Ja, men det er et produkt , som kunden skal tilpasse, farve, hårdhed mv.. så det er lidt svært lagerføre det

Amino-karma 205
Tilmeldt 20. aug 07

Adnan
Skrevet 25-07-2012 kl. 17:56
Jeg mener at have læst noget ligende her, men kan ikke finde tråden.Kan nogen hjælp ?
Amino-karma 9.520
Fra Horsens
Tilmeldt 23. maj 08
Indlæg ialt: 2.303

Jacob
Fra BBmassage
Skrevet 25-07-2012 kl. 18:17

Prepaid sending + aftale med din leverandør 

Vil dog anbefale, at du trækker varen hjem først. Derved kan du lettere lave kvalitetstjek - omkostningen begrænser sig til indenrigsdistribution og 1-2 dages transit.

Amino-karma 3.965
Tilmeldt 4. feb 08
Indlæg ialt: 970

Kirsten E
Fra Kirstens Quilt
Skrevet 25-07-2012 kl. 18:56

Prøv at finde nogle af de gamle tråde om dropshipping fra ikke-EU-lande frem.

Hvis varen sendes direkte til din kunde, får han også regningen på moms og told. Så det er en rigtig dårlig ide.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Amino-karma 205
Tilmeldt 20. aug 07

Adnan
Skrevet 25-07-2012 kl. 19:26
Takkk for hjælpen
Amino-karma 13.031
Fra København K
Tilmeldt 22. aug 06
Indlæg ialt: 3.015

Jørgen Olsen
Skrevet 25-07-2012 kl. 19:43

Jeps Kirsten E har ret.

Desværre kan det ikke rigtig lade sig gøre. Simpelthen fordi EU stikker en kæp i hjulet med sin protektionisme.

Kineserne forstår det ofte ej, så de ærer ikke distributionsleddet, men søger at få direkte kontakt til slutbrugeren for at score flest mulig penge.

Det er bundærgeligt at man ikke kan lave dropshipping fra kina :-) Det er ellers ikke fordi det tager så lang tid at få varer i dk.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed