Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj - kan man nøjes med sælge bukser i starten ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Godmorgen,
Jeg overvejer sælge en bestemt type tøj, men har ikke mange penge til rådigehed.så tænkte om jeg ska kun stsrte med sælge EN model bukser i flere str ?
Hvor stor skal start lager være ?
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens lave en niche-shop. Spørgsmålet er selvfølgelig, hvor attraktivt det er med kun en enkelt model - det begrænser også dine muligheder for mersalg.

Lagerstørrelse afhænger jo af, hvorledes hele dit logistikflow ser ud - Hvor hurtigt kan du få tilført nye varer? Hvor meget skal du indkøbe ad gangen?

Ellers tjek http://www.aesiras.dk/downloads/indkobsplanlaegning.pdf

Når der er tale om en ny butik, så vil det altid være usikre gætterier omkring lagerbehovet. Personligt havde jeg nok valgt, at have mindst 10 modeller - evt. begrænse det til de mest poopulære modeller og størrelser.

Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde tænkt på tøj til høje tynde mænd. Jeg har selv ind i mellem problemer med finde tøj som sidder som de skal :(!

Men ifølige google søgeordprogram er der kun søgt efter "tøj til høje tynde mænd" 0 gange ??!

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset hvad, så er det en go idé, hvis du kun vil starte med et enkelt produkt, at det er unikt. F.eks. bukser der er svære at finde andre steder. Men hvis du kun vil sælge en enkelt model, så tror jeg det blir svært.

Har en veninde der også har svært ved at finde tøj i hendes srørrelse. Hun siger problemet er ikke at finde et sted hvor de sælger det. Problemet er, at der ikke er nok at vælge imellem. Hun gider, som så mange andre, ikke at gå i det samme tøj.

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 83
Fra  Betweens Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du vil få en rigtig svær start. Så er det bedre at spare penge op og så få købt et ordenligt varelager.

Når man åbner en webshop skal den simpelthen bare spille. Der er ikke noget ved at åbne en side som kun fungere 25%. Det vil virke uprofessionelt og vil sikkert bare gøre at du enten får dårlig omtale eller også kommer kunderne bare ikke igen.

Hvis det er kapitalen der kniber, så prøv at undersøge mulighederne for dropshipping.

http://www.betweens.dk/shop/frontpage.html - Køb børnetøj, drengetøj og pigetøj hos Betweens.dk

Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Dropshiping er måske måden at prøve konceptet af på
Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du undersøgt leveringstiden for det du gerne vil sælge? Hvis den er kort, kan du med fordel have et begrænset antal af hver varer. Dette medfører, at du for løsnet op for lidt kapital, og derfor får råd til et mere bredt varersortiment. 

Dropshipping er bestemt også en mulighed du bør kigge på.

Med venlig hilsen,

Jens

www.bagspace.dk

Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså formål med denne tråd er lufte min ide, eftersom jeg er død træt af at det er svært finde tøj til høje (tynde) mænd

Så næste skridt er finde levarendøre, som kan klare tøket i de størrelser.
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen synes jeg er go!

Men det er svært at få sat skub i salget uden et udvalg..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)