Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software med overblik / reminder om leveringsdatoer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg er lidt en klovn til IT, men samtidig gerne vil maksimere effektiviteten i vores lille virksomhed, søger jeg hjælp hos jer, kære "Aminoer" :)

Vi sælger biologisk fluebekæmpelse til landmænd, og hyppigheden af leverancer kan variere fra 3-11 gange hvert år. Det gør det ret tidskrævende at danne sig et overblik over, hvilke kunder produktet skal sendes til i en given uge, da ikke to landmænds behov er ens. (Overdrivelse fremmer forståelsen. Der skal nok være to landmænd med samme behov :D)

Derfor leder jeg efter noget software, hvor jeg kan oprette vores kundedatabase, indtaste ugenumre , enheder til levering og pris, uden manuelt at skulle ind og finde kunderne frem fra vores ringbind. Idéen er så, at jeg mandag morgen kan åbne programmet og blive vist, hvilke kunder vi skal sende produktet ud til i den uge. 

Er der nogen som har en god idé til det?

På forhånd mange tak.

Mvh Jimmy Winther. 

Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg kender ikke umiddelbart til sådan en løsning. Men derfor kan den jo godt eksistere. I tilfælde af at der ikke findes noget som kan klare opgaven 100% for jer. Vil vi fra ITkin Erhverv gerne give et uforpligtende tilbud på at få lavet et intranet system som lever op til jeres krav. Det er slet ikke så dyrt som man skulle tro. Du kan kontakte mig direkte på dan @ itkin-erhverv.dk hvis du vil vide mere.

Med venlig hilsen
Dan Jensen
ITkin Erhverv

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg sagtens bygge til jer. Det er et forholdsvis simplet program som kan bygge i løbet af en dag.

Du kan skriv til mig på remy@680.dk hvis du vil have flere informationer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)