Køb et Amino Sponsorlink
Hej Alle
Over den seneste måned har konverteringsprocenten rundet 15 - Det synes jeg er helt vildt (jo, jeg HAR styr på %regning).
Er der nogen der derudover har gode råd ifm. google-annoncering/billige produkter?
Flottere tænder og flere penge end andre?Yes - med børstehoveder fra www.tandbørst.dk
Sådan!
(Men jeg har desværre ingen gode råd)
http://www.my-phoneshop.dk
mobildoktoren.dk - Professionelt mobilværksted med langt over 200.000 reparationer bag os
lyder helt vildt, men der er bare super
Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.
Se vores udvalg og prise på
Det er sku' godt gået!
Har du været igang med at lave en masse ændringer på siden? Eller fået flere kunder ind fra den rigtige målgruppe?
mvh Jesper
Cibis - Fødevarerådgivning - www.cibis.dk
Det er godt gået. Tror ikke der er mange som kan prale af den samme rate.
Desværre kan jeg ikke hjælpe med dit spørgsmål.
Skriv lige igen når du når 20% :-)
Køb billige ure online. Du finder ligeledes en norsk version, hvor du finder klokker. Er du interesseret i fodboldudstyr, så se mere her.
15% er sindsygt godt. Tillykke
Der er dog enkelte brancher hvor procenter som disse, og langt højere er ganske normalt, men det er ikke ofte man ser det i en "normal" webshop. Super godt gået.
Tillykke med dette :)
Kom lige på banen hvis du har haft gang i nogle ændringer som har løftet salget?
Jesper Sommer: Hej Alle Over den seneste måned har konverteringsprocenten rundet 15 - Det synes jeg er helt vildt (jo, jeg HAR styr på %regning). Er der nogen der derudover har gode råd ifm. google-annoncering/billige produkter?
Det kommer vel an på hvordan du definerer en konvertering! ;-)
super tillykke med den høje konvertering % men man kan altid forbedre sig sådan er det bare , men det er rigtigt godt gået , det du har nået nu.
skrive presse meddelelsers ud være aktive rundt omkring , kunne man altid gøre
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Stort tillykke. 15% er nu pænt godt gået må man sige.
Se mit nye website her