Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1.000.000 Likes!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg har et par facebook sider, som jeg har store forventninger til. Disse Facebook sider er tilknyttet hver deres site, så mange af mine Likes, frekventerer jævnligt mine sites...

Jeg tænkte, at det kunne være interessant, at høre hvordan DU ville gribe det an, hvis du havde en Facebook side med fx 1.000.000 Likes.

Men lad os antage, at man har en Facebook side omhandlende underholdning og med ovennævnte 1.000.000 Likes og disse Likes resulterer i ca. 1.000.000 månedlige besøg på det tilknyttede site. 

Hvor meget ville I tro, at ovennævnte eksempel kunne generere af profit på månedsbasis - blot lidt håndører eller kan man ligefrem leve af sådan et eksemplel?

Snakker vi Adsense, Afilliate eller er der andre og mere effektive måder at gribe det an på?

Hvordan ville DU gribe det an, hvis vi snakker om at generere indtjening via disse sites?

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kommer vel an på hvilket site facebook gruppen er tilknyttet til, og hvor aktiv din facebook side er. Men jeg tror ikke du skal regne med at 1.000.000 likes resultere i 1.000.000 måndelige sidevisninger. Medmindre du har en rigtig rigtig aktiv facebook side og en rigtig god hjemmeside.

Men det kommer jo som sagt an på hvor aktiv din facebook side er. Her er feks. to eksempler på to næsten lige store facebook grupper, men hvor værdien på den ene"see more" nok er 5-10 gange større.
http://www.facebook.com/SeemoreSkinnerr
http://www.facebook.com/Parents.ShouldBeProud.Hamza.Mateen 

Jeg har snakket et par gange med ejeren af see more siden på skype, og han reklamere rigtig mange gange dagligt for hans hjemmeside 2epix.com på facebook siden, hvor han får 30.000-50.000 daglige besøgende, og tjener ca. 6000$ om måneden.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)