Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bar for tatoverede

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen. jeg har en ide til en virksomhed som jeg gerne vil have ført ud i livet. jeg er fra Esbjerg hvor vi som er stækt tatoverede ikke får lov til at komme på diverse værtshuse , bar osv pga vores udseende. Mit koncept er at åbne/ starte et sted som self er for alle men hovedgruppen er for tatoverede.

et stille og roligt sted med musik , poolborde , muligvis storskærm og masser af lokal kunstværker på væggene. udsmykning osv vil ikke koste mig en krone , men at skulle stable et helt nyt sted op er jeg virkelig i tvivl om hvad ville koste.

vi taler om bar ,poolborde , alt nyt i borde , stole , evt sofaer osv

på forhånd mange tak for hjælpen

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en fed ide.
Selve ideen skal jeg ikke sige om holder.

Men mht omkostningerne i opstart, så prøv at lav et opstartbudget. Har du fundet et lokale der er til udleje nu? Start med at finde ud af hvad de skal have i husleje.

Derefter find ud af hvor du vil købe dine inventar, Google eksempelvis "bar inventar" eller sådan noget. Så skal der nok komme nogle firmaer frem som sælger dette. Få hentet priserne på det hele.

Uden alt dette kan du ikke finde ud af hvad opstarten koster, da det også afhænger meget af hvor stor en bar du skal have møbleret. Og så kontaktet firma der handler med poolborde.

// Daniel Poulsen

 

Fra København
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Fed ide! tror grundlaget er der for det, hvis du markedsføre det rigtigt, så det ikke lyder som er Rockersted, men et fristed for tatoverede.

Det er sådan ejg forstår dig!!  :-)

Jeg kan, når du når så langt, i hvert fald tilbyde koncept olielys, med evt. tatoveringer på selve lyset.

Det er ikke dyrt, og resultatet tror jeg kunne være kanont til din bar!

Du siger bare til, så kan jeg vise dig et eksempel!

Mvh. Lancelot

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en god ide.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal også tænke på alt det juridiske og administrative, som spiritusbevilling, regnskaber, revisorer, evt. advokater, dørmænd? personale osv.

Men jeg synes din idé er rigtig fed og der burde være sådan et sted i Danmarks 10-12 største byer, så mulighederne er der helt sikkert og jeg er ikke i tvivl om, at hvis du fører det ud i livet, så bliver det en succes, men ja det er et bekosteligt projekt.

Hvad med at finde 2-3 partnere at gå sammen med og lave sponsor aftaler med tatoo shops og bike shops osv. mulighederne er uanede :-)

Dbh

Daniel

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er virkelig glad for alle jeres kommentar :) det skal ikke lyde som en rockerklub eller lign , blot et sted hvor os med synlige tatoveringer ved at vi ikke bliver afvist. Det skete alt alt for tit her i Esbjerg.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Daniel Sørensen:

Hvad med at finde 2-3 partnere at gå sammen med og lave sponsor aftaler med tatoo shops og bike shops osv. mulighederne er uanede :-)

Når nu du alligevel er ved at finde sponsore hvorfor så ikke firmaer som  AK81,  Hells Angels eller Banditos  det vil helt sikker tiltrække de helt rigtige kundegrundlag ... 

 

 

 

 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh en rocker borg.. Du skal nok forvente masser af slås kampe.. Men god ide..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt findes der et lignende koncept i kødbyen, kbh v :-)  måske du kunne søge inspiration der.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 83
Fra  Betweens Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder faktisk som en fed idé.

Du kan eventuelt også spørge nogle af de lokale barer om hvor de har fået deres inventar fra, samt anbefalinger og andet.

http://www.betweens.dk/shop/frontpage.html - Køb børnetøj, drengetøj og pigetøj hos Betweens.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)