Køb et Amino Sponsorlink
Vi har på vores hjemmeside uploaded nogle excel-filer til brug beregning af diverse HR spørgsmål, men mangler et godt navn til menupunktet.
Lige nu har vi kaldt den "HR beregneren" - men vi er ikke helt tilfredse med det navn.
Forslag modtages derfor meget gerne.
http://www.payday.dk/oevre-navigation/hr-beregneren.aspx
er det ikke en paypal beregner , så hvorfor ikke kalde det en paypal beregner det lyder da bedste vil jeg mene
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Hej Mikael,
Vi har slet ikke noget at gøre med Paypal, så dit forslag er ikke helt så godt
Hvad er det helt præcist at "beregneren" gør? Beregner den omkostninger ifbm. HR?
Vind film på DVD og Blu-Ray, læs de seneste filmanmeldelser og se trailers for de nyeste film i biografen.
Jacob Widahl: Hvad er det helt præcist at "beregneren" gør? Beregner den omkostninger ifbm. HR?
Det er flere forskellige beregninger.
Vi har forsøgt at samle lidt af det, som vi ofte bliver spurgt om. F.eks. hvad skal løånnen ændres til, når den ugentlige arbejdstid bliver ændret. Eller hvor lang opsigelsesfrist har medarbejderen iht. funktionærloven mv.
'Beregn HR'
'Beregn din HR'
Ved ikke helt hvad HR er, så jeg aner ikke om det lyder komplet idiotisk at sige 'din'. Men pyt. :)
Mangler dit produkt anmeldelser? Lad en blogger anmelde det for dig.