Køb et Amino Sponsorlink
Hej alle aminoer.
Kan i lide lir. Så se her.
Lækkert dørgreb med lys. Kan bruges på toiletdøren. Lyser grønt ved ledigt og rødt ved optaget. Super frækt.
Grebet skal sættes med karmoverføring.
Før pris 2875,00 uden moms
Nu 1150,00 uden moms
Billeder kan sendes
Charlotte Fernstrøm: Billeder kan sendes
Hej Charlotte
Smid et billede HERIND i tråden, så tror jeg altså du får noget mere respons.
Det lyder som en nice feature - men hvordan lyser den rød og grøn, skal grebet aktiveres når man skider eller gør den det når man sætter sig på brættet? :P
De bedste hilsner Tom Frank Christensen Onsdagslotto
Global internet radio · Overvåg de større danske handelssider · Onsdags lotto - en hobby side
Tom Frank Christensen: Charlotte Fernstrøm: Billeder kan sendes Hej Charlotte Smid et billede HERIND i tråden, så tror jeg altså du får noget mere respons. Det lyder som en nice feature - men hvordan lyser den rød og grøn, skal grebet aktiveres når man skider eller gør den det når man sætter sig på brættet? :P De bedste hilsner Tom Frank Christensen Onsdagslotto
Formegentligt når døren låses ;)
mvh
Thomas Astrup
Hold dig opdateret på den seneste fra House Connect med brugskunst online eller følg House Connect
Ha ha fornuftigt svr Thomas:)
http://www.ruko.dk/Other/Ruko_dk/For_forhandlere/Produktinformation/Brighthandle.pdf Jeg mener der er line vi har liggende
Det ser sgu godt ud det håndtag..
De bedste hilsner Tom Frank Christensen Lottotal Lørdag og Onsdag
Ja de er fine. Vi gemmer også et sæt til vi har bygget hus
Kan man også få det til soveværelset???
Interaktive Markedsføringsprodukterwww.prolux.dk
ha ha er sikker på at den også kan sættes på der på den ene eller anden;)
Dommeren: Kan man også få det til soveværelset??? Ja de kan smides på alle døre. de fås 3 forskellige modeller. – Battery. Lys i en side, forsynet fra batteri– Online. Lys i en side, forsynet fra strømnettet– Online Duo. Lys i to sider, forsynet fra strømnettet Så er det vidst bare at smide den på dørene. Personligt ville jeg kun smide sådan nogle på mine døre hvis jeg kunne få greb som matcher til resten af dørene dog uden lys, da jeg ikke har behov for lys i håndtaget til Bryggerset eller stuen, rensen af rummene kunne det nu være sjovt nok at sætte dem på. Men med en pris på 1150kr stk så bliver det meget hurtigt dyrt.
Mangler du en ny skoletaske? Så find den her.
Charlotte - den du har, er det en Online?
Michael R. Gertz: Dommeren: Kan man også få det til soveværelset??? Ja de kan smides på alle døre. de fås 3 forskellige modeller. – Battery. Lys i en side, forsynet fra batteri– Online. Lys i en side, forsynet fra strømnettet– Online Duo. Lys i to sider, forsynet fra strømnettet Så er det vidst bare at smide den på dørene. Personligt ville jeg kun smide sådan nogle på mine døre hvis jeg kunne få greb som matcher til resten af dørene dog uden lys, da jeg ikke har behov for lys i håndtaget til Bryggerset eller stuen, rensen af rummene kunne det nu være sjovt nok at sætte dem på. Men med en pris på 1150kr stk så bliver det meget hurtigt dyrt.