Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Giv mig feedback på mit website/webshop"

Feedback på 24Update.dk

Side 2 ud af 3 (24 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >
Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

bulldesign.dk:

Mikael christiansen:
der mangler også en kontakt siden og en om jer side , det kunne jeg i hvert fald ikke se på siden.

Det hele står nederst

Der står en rubrik "Om os" samt et link til Kontakt os "http://24update.dk/kontakt/". 

Til trådstarter - Fedt koncept, havde tænkt at lave et præcist magen til, men ingen grund til at konkurrere jer :)

det er en ide mere frem med det man ser jo ikke den side  ser desuden er der glemt der en kontaktformular

der om os det er simpelthen for kort med et par linjer tekst , der skal mere tekst og husk der er sådan set intet rigtig tekst på siden kun udgående links så der skal laves noget mere på mere på siden om os og gerne også selv begynde at bloggen ,dog betyder det  med ingen tekst nærmeste på side den er nærmeste umulig at søgeord optimere din side

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 3.219
Fra Århus
Tilmeldt 29. sep 09
Indlæg ialt: 800

Jimmi
Fra Glabismedia.com
Skrevet 22-07-2012 kl. 09:16

Pisse godt site, undskyld mit sprog ;-) 

Ja der er et par småting, som måske skal p eller ændres ;-) 

så ville jeg da helt sikkert lave et nyhedsbrev, hvor jeg selv kunne segmentere hvilke nyheder jeg gerne ville have hver morgen ;-) 

Vh Jimmi

Amino-karma 47
Tilmeldt 21. jul 12
Indlæg ialt: 17

24Update
Fra 24Update
Skrevet 22-07-2012 kl. 16:26

Endnu engang, tak for jeres kommentarer :)

Vi har en Facebook-side, som bliver opdateret, når noget sker på siden: http://www.facebook.com/pages/24Update-Danmark/ 

Amino-karma 24.554
Fra Bramming
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 3.891
Amino Plus

Hold da op! Fantastisk side og veludført.

Som videreudvikling kunne i overveje login, hvor man selv kan sammensætte en start side, og selv tilføje RSS feed. Nu hvor igoogle lukker, er der bestemt et behov.

Uanset er Jeres "produkt" fantastisk godt opsat!

Med Brandsikre Hilsner 

Kenneth Boysen, Brandteknisk rådgiver

Min passion ligger indenfor brandsikkerhed, som du kan se hvis du besøger min blog om emnet, kennethboysen.dk
Ved siden af jobbet som blogger, lever jeg af min shop, hvor jeg sælger sikkerhedsskilte. Læs mere på min amino profil

Amino-karma 8.096
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. jun 09
Indlæg ialt: 1.920

det er sjældent jeg roser noget her på Amino - men her er det helt på sin plads

fedt site, virkelig brugbart og nemt overskueligt for hurtig nyhedsoversigt på mange medier, Yes

vh Thomas

Amino-karma 47
Tilmeldt 21. jul 12

24Update
Fra 24Update
Skrevet 22-07-2012 kl. 18:45

Er der nogen på Amino, som har en side med nyheder og artikler?

Sig endelig til, så lægger vi også dit RSS ud på 24Update :)

Amino-karma 685
Fra København k
Tilmeldt 10. dec 10
Indlæg ialt: 150

må man være fræk og spørge om, hvilket rss plugin i har brugt? Det er ret lækkert! :-)

BoldFan.dk - Alt fra oppustelige stole, parfumer, tandbørster, tøj og meget andet.

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

24Update:

Endnu engang, tak for jeres kommentarer :)

Vi har en Facebook-side, som bliver opdateret, når noget sker på siden: http://www.facebook.com/pages/24Update-Danmark/ 

jeg kan efter et stykke tid se dette facebook logo på siden lav det gerne lidt større , så stort gerne kan se hvor likes og gerne øverst på siden facebook kan give rigtigt meget gang i siden

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 121
Fra København
Tilmeldt 14. jul 12
Indlæg ialt: 30

Bagspace.dk
Skrevet 24-07-2012 kl. 17:36

Hej,

Rigtig flot side. Kan godt lide, at i ikke har klistret den til med alt for mange bannere (som man ser det på netaviser). Hold gerne fast i det ;-)

Med venlig hilsen,

Jens

Tasker, Macbooksleeves, Punge, iPad & iPhone covers på Bagspace

Amino-karma 47
Tilmeldt 21. jul 12

24Update
Fra 24Update
Skrevet 04-01-2013 kl. 17:40

Det er nu muligt at læse overskrifter fra danmark, færøerne, island og international. Forhåbeligt ser besøgstallene bedre ud snart :)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >

RSS-feed