Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkedin - Giver det noget til firmaet??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 37
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er relativt ny i det her game, og forsøger som så mange andre at holde mange bolde i luften på en gang. I forbindelse med jeg opdaterede min Linkedin profil (Det er min kone der er iværksætteren, jeg hjælper bare til Smile), gik det op for mig at vi ikke havde en firma profil på Linkedin - Det har vi så nu.

Mit spørgsmål går så egentlig på er der nogen der har nogle erfaringer med at få noget effekt(indledningsvis trafik) ud af den her Linkedin firmaprofil?

Eller via ens personlige profil?

mvh Jesper

Cibis Fødevarerådgivning // www.cibis.dk 

Cibis - Fødevarerådgivning - www.cibis.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er svær at genere trafik fra med mindre man har mange ansatte og de networker med andre, som kigger igennem ens erafring og klikke ind på virksomhedssiden derfra. Men du kan starte med at lægge en masse information derpå og gøre den interessant og så kan det vælre at du kan få nogle følgere og tilfældige invitationer til at komme i netværk med andre i den branche. 

Men som udgangspunkt skal man se det som en informationsside.

Den er dog også handy hvis du søger nye folk igennem linkedin eller hvis du gerne vil prøve dig med linkedins egne ads.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 37
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Daniel. Det er godt at vide at her er et sted hvor, trafikken vil være så sekundær at det ikke indledningsvis er værd at bruge tid på.

Der er jo heldigvis rigeligt med andre ting at gå i kast med Smile

Cibis - Fødevarerådgivning - www.cibis.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får mest ud af din profil på Linkedin profil hvis du tilmelder dig forskellige grupper på Linkedin og er aktive i disse, fx Iværksætter netværket eller Opgavenetværket på Linkedin.

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper!

Der er faktisk en del muligheder i en LinkedIn virksomhedsprofil.

Du kan fx skrive statusopdateringer ud til dine followers og lægge dine produkter og ydelser op på profilen.

Jeg har opnået en del Impressions ved at bede kunder om at anbefale mine ydelser på LinkedIn på virksomhedsprofilen (det er der en funktion til), Når de anbefaler, ryger der en opdatering ud på LinkedIn forsiden hos deres connections. Hvis nogen liker eller kommenterer på denne anbefalinger ryger den også videre til deres netværk osv. Det samme gælder statusopdateringer. Der er god mulighed for at skabe en viraleffekt på LinkedIn.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 37
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det lyder til at være en god ide. Har ikke en tilstrækkelig stor kundebase endnu, til sikkert vide hvor mage af dem der er på Linkdin. 

Jeg havde egentligt regnet med at køre feedback enten via http://www.startvaekst.dk/raadgiverboersen.dk/ eller en anden online løsning som Trustpilot. Men hvis jeg kan finde de fleste på Linkedin, var det jo et godt alternativ.

mvh Jesper

http://www.cibis.dk/ - Fødevarerådgivning

Cibis - Fødevarerådgivning - www.cibis.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkedIn er i hvert fald værd at overveje. Du skal selvfølgelig lægge dine kræfter der, hvor dine kunder er.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)