Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så træt af MLM firmaer

Side 30 ud af 33 (328 indlæg)
Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Men du må jo ha en kompensasjonsplan å sikte til???? Når du taler om kompensasjonsplan så finnes det faktisk mange forskjellige utgaver av disse. Er det den binære planen du sikter til eller er det andre kompensasjonsplaner du vil snakke om. I MLM finnes det mange forskjellige matrix planer.

Og Jeg håper for all del at det er de seriøse aktørene vi taler om her. Jeg har aldrig vært knyttet til MLM selskaper som driver useriøst. De har jeg alltid styrt unna. Jeg har fått mange tilbud opp igjennom livet men det er enkelt å finne ut hva som driver lovloig og hva som driver ulovlig.

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Å snakker vi her nå om en Binær bonusplan så har den en fantastisk enkel matematikk 1+1=2

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

http://www.amino.dk/forums/t/168005.aspx?PageIndex=21

DN:
men vent nu bare til September, så skal jeg genoptage den her tråd, når det bliver officielt og i kan roligt holde mig op på det!!!! .... så kan det være at det siver ind i det hoved Jesper... du kommer til at tabe den tråd bigtime...   medmindre at myndigheder og alle andre end dig selv er fulde af lort..... fordi det er lidt sådan det fungere i din verden ikke...

Hvortil jeg svarede

Jesper:

Jeg må indrømme at jeg opfatter dig og dit indlæg som en værdig og repræsentativ repræsentant for MLM og LifeWave. Jeg forstår det sådan, at der intet problem er med hvad jeg kalder 'vildleding' på LifeWaves hjemmeside. Jeg forstår også, at du er enig med mig i, at der er ingen dokumenteret helbredende effekt ved at anvende LifeWafe plastre. Altså udover som plaster.

Jeg har indsat 30. september 2012 med link til denne tråd i min kalender. Da jeg ikke glæder mig ikke til at få udstillet min amatørisme, uvidenhed og dumhed har jeg valgt dag i måneden.

DN:
Og tak, det glæder mig du i det mindste vil tag dit nederlag som en mand... hatten af for det. (30. september 2012)

Tja. jeg har ikke været på Amino i cirka 1 år.

Denne tråd vises så øverst, da jeg i dag logger mig på, ligesom jeg husker min telefon bippede sidst i september sidste år. Er der mon dokumentation? Nej, ingen.

Det har altid lagt mig meget på sinde at håbefulde unge mennesker ikke skal lokkes ind i skidt med løfter om guld og grønne skove. Når det angår LifeWave, så behøver man ikke læse flere hundrede indlæg. Sagens kerne er, at dette MLM koncept (som alle andre helse-MLM-koncepter) er virkningsløst. Det har ingen aktive stoffer og ingen dokumenterede helbredende effekter i modsætning til f.eks. en Panodil.

Den garanterede effekt ved at blive LifeWave distributør er, at du taber dine penge.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper,

Det kunne være interessant at høre din historie med Network Marketing, siden du er så overbevist om hvor dårligt det er.

Du har muligvis selv prøvet det på et tidspunkt, og har måske ikke taget dig tiden til at lære hvordan man gør. Derfor skal alle nu have at vide at NWM er en skidt ide, og at produkterne ikke virker. Men hvis det var sandt, så ville Tupperware jo ikke eksistere i nu over 60 år med mange millioner mennesker der lever af at sælge det.

Med hensyn til din udmelding at noget er virkningsløst. Har du lavet kliniske studier der påviser at du har ret? For ellers er det jo bare noget du siger.

Du skriver at der ingen aktive stoffer er. Er det forudsætningen for at noget virker i din verden? Så er der jo intet af det der ikke er medicin der virker? Hvis det er din holdning, så har du afskrevet 80% af al den behandling der benyttes i dag, som ikke omfatter "aktive stoffer".

Man kan ikke læse sig til indsigt. Viden ja, men uden erfaring. For at opnå indsigt er man også nødt til at erfare, og det tror jeg ikke du har i denne sag. Når du siger at alle MLM koncepter er virkningsløse, så tager du fejl. Og når du siger at Panodil er helbredende, så tager du også fejl. Panodil blokerer smerten, men den gør ikke noget ved årsagen. Desuden er der stribevis af farlige bivirkninger ved panodil, men det er jo sagen uvedkommende.

Den sikre måde at blive i rotteræset på er ved at blive i sit job. Hvis du vil ud af den daglige trummerum, så kan du enten blive rockstjerne, sportsstjerne, politiker eller "Kendt" - det er kun for de få. Og så kan du selvfølgelig blive netværker - det er for alle! Og alle kan lære det på nogle få år, hvis de gider tage erhvervet alvorligt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper:
Denne tråd vises så øverst, da jeg i dag logger mig på

Det er jo løgn - for sidste indlæg er fra 18. april. Hvis du gerne ville have den øverst igen - hvorfor siger du så ikke bare det? ;-)

Jesper:
Sagens kerne er, at dette MLM koncept (som alle andre helse-MLM-koncepter) er virkningsløst.

Så du mener altså at apoteker, læger og kosteksperter holder hele DK for nar, når de sælger og anbefaler kosttilskud? 

I så fald synes jeg da, at du skulle lave en afhandling, og spare folk for de milliarder der bliver brugt, når nu Jesper sidder med hele sandheden.

På den anden side: Når du taler for en lægemiddelbranche, der har mange dødsfald, og voldsomme bivirkninger på samvittigheden, så tyder det jo i højere grad på, at du ikke aner hvad du snakker om. 

Jesper:
Den garanterede effekt ved at blive LifeWave distributør er, at du taber dine penge.

Og her er der jo så lige præcis et udsagn, der KAN dokumenteres! Hvor mange skal vi finde til dig, der har tjent penge - for at du indrømmer, at du er ude hvor du ikke kan bunde?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

@Ejvind

LifeWave plastre har absolut ingen helbredende effekt på noget som helst.

Du ved det er fakta og du ved det er ulovligt at påstå noget som helst andet. En simpel hovedpinepille som Panodil indeholder paracetamol som det aktivte stof. Effekt og bivirkninger er dokumenterede for Panodil, så derfor kan man påstå det hjælper mod bl.a. hovedpine. Da du og LifeWave ikke lovligt kan påstå plasterne har helbredende effekter må i ty til gråzoneområdet, som er testimonials, der efterlader et indryk af at produktet har en helbredende effekt, men det har det ikke, hvorfor dette også står i LifeWaves materialer på mindre prominente pladser.

Sådan er kendsgerningerne.

Jeg gider ikke gå ind i dine irelevante gætterier, som er forkerte og besvaret i en anden MLM-tråd. 

@Allan 

Den stod øverst/næstøverst i 'debatter du deltager i', naturligvis.

Apotekerne sælger ikke kosttilskud med anprisninger om helbredende effekter, hvilket er den væsentlige forskel. Ingen farmaceut ville anbefale et kosttilskud som alternativ til et lægemiddel.

Hvad angår dokumentation, så kan det åbenbart ikke gentages for ofte at man ikke kan dokumentere Julemanden ikke eksisterer og at bevisbyrden for LifeWaves helbredende effekter påhviler LifeWave. Der er ingen dokumentation for Julemandens eksistens. Der er ingen dokumentation for det bringer uheld at træde på hullerne mellem fliserne og der er ingen dokumentation for LifeWave har nogen helbredende effekt. (Det var jo den jeg blev lovet, ikke?)

Angående det sidste, så er der garanti for at man taber penge ved at blive LifeWave distributør idet man starter med at købe nogle produkter. Alt derefter er fugle på taget, men jeg har tidligere udfordret 'bredt' og bedt MLM-folket vise mig en dansk distributør der er blevet millionær på din passive indkomst.

Alt sammen er irelevant. Bottom line er, at LifeWave ikke har nogen helbredende effekt.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:
jeg har tidligere udfordret 'bredt' og bedt MLM-folket vise mig en dansk distributør der er blevet millionær på din passive indkomst.

Du gør ikke dit arbejde godt nok før du råber op...............

">http://www.youtube.com/watch?v=XqQuuDs6izw

Dette link er til en af Danmarks største Forever Living Product-forhandlere - prøv at studer ham lidt mere før du  ..............................  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du fremfører "kendsgerninger" og "Gider ikke gå ind i gætterier" og "Alt sammen er irrelevant"

Det tyder jo helt klart på at det du siger ikke er underbygget, og i hvert fald ikke tåler en nærmere gennemgang, for så ville du jo bruge tid på at underbygge dine holdninger.

Alt hvad du udtrykker er domme over andre eller værdiladninger af ting du ikke er enige i. Accepter dog at verden er større og mere alsidig end du har forstand til at forstå. At du mener jeg siger noget "ulovligt" må stå for din egen regning.

Du er hermed inviteret til at deltage i et møde for plastrene, og så kan du selv mærke om de virker. Jeg beder dig ikke om at tro på dem, men kom og mærk virkningen, og så kan du sammen med mange tusinde andre danskere være med i familien af skeptikere der blev omvendt.

Når farmaceuter ikke anbefaler kosttilskud i stedet for et lægemiddel tror du så ikke det hænger sammen med deres verdenssyn? De tror jo på at piller er det rigtige, og derfor kan de ikke få sig selv til at anbefale kosttilskud og naturlige lægende midler. Det betyder jo ikke at de har ret - bare at de har det verdenssyn som bekræfter den nuværende tingenes tilstand.

Love og regler støtter lægemidler, og begrænser de naturlige alternativ til dem. Det er helt naturligt at folk tror på autoriteternes forklaring, og derfor er natur læge midlerne på retræte. Men tænk over hvem der tjener på det. Det gør lægemiddel industrien.

I dag er over 40% af den danske befolkning på en eller anden form for receptpligtig medicin. Hvem har en interesse i det forholder sig sådan? Følg pengene, og så finder du svaret.

Dokumentationen for Lifewave Plastrene virkning finder du på deres hjemmeside under research http://www.lifewave.com/danish/research.asp#published . Flere af plastrene er godkendt som medicinsk udstyr, og senest er deres søvn plaster teknologi blevet godkendt i hele Europa som et middel mod søvnløshed. (September 2012)

Et studie udført af den amerikanske læge Norm Shealy fra 2011 viser hvor effektive søvnplastrene er http://www.lifewave.com/pdf/Research/completed-SN.pdf

PS. Jeg er en af dem der tjener penge på at være med i Lifewave netværket, og det er jeg stolt over, for det er et udtryk for de mennesker jeg hjælper hver dag.

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Jesper

Hvis du har søgt langt og bredt for dokumentation uden at finde noget, så er det nok dine søgeevner der trænger til et grundigt eftersyn.

LifeWave plastrene kan ikke helbrede noget som helst - og påstår det bestemt heller ikke. Der er tale om energiterapi, ligesom du kender det fra akupunktur, akupressur, lysterapi etc., hvoraf flere har været anvendt i over 1000 år i den østlige del af verden. Ligesom al anden form for energiterapi, så hjælper de kroppen med at hele sig selv - i LifeWaves tilfælde ved at stimluere akupunkturpunkter vha. små frekvenser, ligesom akupunktur anvender nåle og akupressur og zoneterapi anvender pres. Ejvind har allerede linket til dokumentation for plastrenes effekt (vi har over 70 kliniske studier, der beviser effekten), så du kan jo bare gå igang med at læse.

Det virker i den grad som om, at du selv har haft en negativ MLM oplevelse, og nu bare er bitter på alt og alle i miljøet. Og det er ærlig talt ynkeligt at høre på. Ligesom Ejvind er jeg selv aktiv i LifeWave og tjener penge på det, ligesom jeg arbejder sammen med flere kollegaer, som tjener MANGE penge på det. jeg vil da kraftigt opfordre dig til at tage imod Ejvinds tilbud, og blive introduceret til plastrene selv. Ikke at jeg tror du ville gøre det - det ville jo komme i vejen for din mission om at nedgøre noget du allerede har set dig ond på. Men måske en dag du vil opleve, at plastrene har gjort en stor forskel for en du holder nær (som det har været tilfældet for så mange andre af os).

Imens bliver vi andre ved med at hjælpe mennesker og tjene penge samtidigt.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@John

Du har leveret linket, det kan være du tror på ham, men jeg gør ikke. Jeg er skeptisk overfor 123-hjemmesiden, skeptisk overfor foredrag til €2500 hvor som helst i verden, skeptisk over for minimale views og et forsamlingshus i Ungarn, skeptisk overfor det hele. Hvorfor gider man tage masser af billeder af sig selv, men ikke et eneste med de fede biler man angiveligt kører rundt i. Men indrømmet, så kunne billedet ikke gøre fra eller til. Jeg tror simpelt hen ikke på ham, men det kan naturligvis være jeg tager fejl.

@Ejvind

Du fejler simpelthen på så mange punkter det ikke giver mening at opremse dem. Du er som en plade man kan sætte på, der spiller samme sang igen og igen. Din motivforskning i konspirationer er så banal at jeg genkender den bedst fra Scientology. Du tror en farmaceut rådgiver ud fra et 'verdenssyn'. Dette 'verdenssyn' hænger formentlig sammen med de har en akkrediteret uddannelse i lægemidler, et rådgivningsansvar og en faglighed. Du har ingen af delene, men du ved - præcis som jeg skriver - at du ikke kan påstå LifeWave har helbredende effekter, fordi det er ulovligt. Mht. dine links til 'videnskab', stråmandsargumentation overfor mig osv, så har man et ord for det, som er Dunning-Kruger effekten. 

@Kristian

Kristian Lund:
LifeWave plastrene kan ikke helbrede noget som helst

Tak for det, Kristian. Det var jo reelt hvad jeg ville have de såkaldt uafhængige(?) forhandlere til at anerkende.

Som skrevet før i anden tråd har jeg aldrig været involveret i MLM/NM. Jeg har set ulykker på sidelinjen og er blevet kontaktet af gamle bekendtskaber, der ville invitere mig til præsentation, men det er lang tid siden nu. Så har jeg løbende fulgt diverse firmaer/produkter/scams bl.a. her på Amino. Min motivation for overhovedet at beskæftige mig med det her emne er, at jeg vil forhindre håbefulde unge mennesker indgår i disse samarbejdsformer, der kan have alvorlige konsekvenser for deres økonomi og forhold til venner/familie. 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 30 ud af 33 (328 indlæg)