Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3F Vil Stoppe Trykkeri Af Avis pga. Restaurant Vejlegården

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Idag kom denne artikel op på Støttesiden for Restaurant Vejlegården hvor Vejle Amts Folkeblad er blevet tvunget til at stoppe samarbejdet med restaurant vejlegården. De har ellers været flittige annoncører men pga. af 3F's Blokade af restauranten truer 3F Vejle Amts Folkeblad med at nedlægge produktionen af avisen hvis de ikke adlyder!

Det er møg ærgerligt at Vejle Amts Folkeblad er bukket under for 3F, og jeg håber satme de er på udgik efter et andet trykkeri.

OBS: Vejlegården har overenskomst med KA & overholder den. Ligeledes har gruppe formanden for 3F Vejle, udtalt for et par måneder siden, at han er forundret over at Vejlegården IKKE vil tegne overenskomst med 3F da han betaler mere i løn end hvad overenskomsten kræver, og derfor burde der være plads til at kunne tegne overenskomst med 3F. 

"Kære læsere
Vejle Amts Folkeblad | 17.07.2012 | Side 24 | 353 ord | Artikel-id: e352b1d2 | Original artikel
Avisen har måtte stoppe annoncer fra restaurant Vejlegården -Ellers ville vi risikere, at avisen ikke blev trykt

Når du får Vejle Amts Folkeblad i morgen, indeholder den ikke annoncer fra restaurant Vejlegården, som ellers har været en flittig annoncør.

Det er ikke et valg, som vi har truffet, men et valg, som fagforeningen 3F har truffet.

Vi har fået det helt klare ultimatum, at hvis avisen indeholder annoncer fra Vejlegården, vil den ikke blive trykt.

Så selvom det er fortvivlende, at andre på den måde har indflydelse på, hvad der skal trykkes i avisen, har vi ikke haft noget valg. Ellers ville vi stå med en avis, der ikke kom på gaden. Det ville ramme læserne, annoncørerne og vores ansatte.

Da det er en lovlig varslet konflikt, har vi måtte meddele Vejlegården, efter samråd med Danske Mediers Arbejdsgiverforening, at vi i øjeblikket ikke kan bringe deres annoncer.

Som bekendt er der konflikt mellem Vejlegården og 3F om, hvem der skal tegne overenskomst med restauranten.

Det er en konflikt, som vi meget konsekvent har dækket med skyldigt hensyn til, at alle parters synspunkter skulle høres.

Vi har dækket de aktioner, der har været i sympati med 3F's konflikt, ligesom vi har dækket de aktioner, der har været til støtte for Vejlegården.

Vi har ikke i vores journalistiske dækning af sagen valgt side - selvom mange flittigt gennem hele foråret og forsommeren har beskyldt os for det. Det er jo det forunderlige ved ytringsfrihed i nogens øjne.

Den er kun god, hvis de holdninger, der føres frem, er lig med ens egne.

Jeg har nogenlunde lige så mange henvendelser fra mennesker, der beskylder os for at holde med 3F, som jeg har fra folk, der beskylder os for det modsatte. Så mon ikke vi har ramt nogenlunde fair.

Derfor vil vi i øvrigt helt som sædvanlig fortsat trykke indlæg fra 3F, ligesom vi trykker indlæg, der udtrykker støtte til Vejlegården.

Sådan foregår debatten nemlig i et demokratisk samfund! Vi håber inderligt, at konflikten snart er overstået, så vi atter kan bringe annoncer fra et af Vejles populære spisesteder.

Selvom det er fortvivlende, at andre på den måde har indflydelse på, hvad der skal trykkes i avisen, har vi ikke haft noget valg."

FØJ!!!!!!!!! Hvad er det for et land vi lever i? Det virker.. Grotesk det her..

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav en underskrifts indsamling på at give restauranten lov til at annoncere igen - eller på at få fjernet 3Fs magt. Det er en fagforening som har alt, ALT for stor en magt - det lader jo til, at de kan gøre lige som det passer dem. 3F = Fandens Forfærdetlige Fagforening.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo bare endnu engang LO/3F der viser sit sande ansigt som en flok forkælede pampere der bruger mafiametoder.

Vi havde også nogle Metal folk ude på vores uddannelse hvor Vejle sagen blev smånævnt.. der fik de også stryg da det åbenbart kun er fair i deres eget lille sind at sige og gøre som de gør.

"Resturant" er vores område har de sagt direkte - og så begynder det jo ikke at være en kamp for rettigheder da det har de jo allerede fået modvist at de står rigtig godt men bare ikke i sådan en socialdemokratisk pamper organisation.

Kæft jeg bliver harm og rasende på dem. Jeg meldte mig selv ud af 3F i sin tid grundet pamperi og løgne tillidsmændene gik og hamrede i bordene med...

De tror stadig de lever i fortiden hvor de havde magten. De kan jo ikke engang stoppe en fyring mere.

Så Akassen er stadig meget vigtig at være i syntes jeg - og burde være tvang når man kommer i arbejde for at stoppe presset med bistandshjælpen i en vis grad når uheldet rammer med arbejdsløshed

Supply Chain blæksprutte

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis jeg (der ikke har noget med sagen at gøre) indrykker en annonce, er der vel ingen problemer. Og hvad jeg har lyst til at bruge mine annoncepenge på, er i virkeligheden min hovedpine. Så mon ikke det kan løses? :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Men hvis jeg (der ikke har noget med sagen at gøre) indrykker en annonce, er der vel ingen problemer. Og hvad jeg har lyst til at bruge mine annoncepenge på, er i virkeligheden min hovedpine. Så mon ikke det kan løses? :o)

Hvis det er en annonce for Restaurant Vejlegården er det 3F's Hovedpine, også sørger de for at den ikke bliver trykt. Så er det ligegyldigt hvem der smider pengene i annoncen.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en støtteerklæring til Restaurant vejlegården, er der vel ikke mulighed for at de lovligt kan stoppe den?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Supply Chain blæksprutte

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

http://fremtidenserhvervsliv.dk/2012/07/14/3f-med-ret-til-mafiametoder-i-strid-med-organisationsretten/

Supply Chain blæksprutte

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

ahhh, man bliver så harm..

hvad med en organiseret mailkampagne mod 3f - bombe dem til med spg. , kommentarer mv. dagen lang :) Telefonopkald ligeså ....

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Tjaa så ved vi hvad vi kan vente os hvis EL får 90 mandater.

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)