Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Alt det andet om at starte virksomhed"

Psst drenge - hvad synes i om kropshårfjerning - Afstemning

Side 1 ud af 2 (16 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 205
Tilmeldt 20. aug 07
Indlæg ialt: 47

Skrevet 17-07-2012 kl. 21:43
Godaften alle sammen,

Jeg har brugt lidt tid på google for at finde nogle undersøgelser/info om mænds holdning til fjerne kropshår. Altså hår på brystet, maven, ben, under arme, ryggen m.v

Jeg har desværre ikke fundet noget brugebart på nettet, så jeg oprette denne afstemning.

Jeg håber alle drenge/mænd vil være med i afstemningen. Det er ananymt

Angående fjernelse af kropshår

• Jeg bruger barbermaskine til fjerne kropshår (42,6%)
  • Jeg bruger barberblade til fjerne Kropshåret (48,9%)
  • Jeg bruger hårfjerningsmilder : Cream, voks m.v (8,5%)
  • Stemmer ialt: 47
Amino-karma 3.347
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. okt 07
Indlæg ialt: 873

Ørts
Skrevet 17-07-2012 kl. 21:49

Nu har jeg prøvet alle 3 slags, og har desværre forholdsvis mange hår på kroppen, Voks ja der er kun en ting AV!, derudover bruger jeg nu et vidunder creme kombineret med en skraber! smør på lad det sidde i 10 min, og en varm klud. så falder de af :).

Thomas

Amino-karma 68
Fra Vanløse
Tilmeldt 11. nov 11
Indlæg ialt: 17

Så MÅ du da fortælle hvad det er for et vidundermiddel Smile

Amino-karma 2.518
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. apr 12
Indlæg ialt: 598

Så har jeg stemt, bruger en kombination af barbermaskine og voks til de steder hvor barbermaskine ikke dur :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Amino-karma 962
Tilmeldt 31. aug 07
Indlæg ialt: 234

website
Skrevet 17-07-2012 kl. 22:04

Thomas, må vi andre høre hvilken cream det er :)

Amino-karma 3.347
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. okt 07
Indlæg ialt: 873

Ørts
Skrevet 17-07-2012 kl. 22:06

http://www.gymnordic.com/product/show/788-kb-1-f-2-hair-away

Jeg vil gøre opmærksom på jeg ikke får provision! :D

Og så er der endda tilbud!

Men nu er jeg rimelig behåret og jeg tog et virkeligt godt lag, så røg det hele sku, jeg lod det sidde 10-15 min, det siger de godt nok man ikke må, men så virker det!. der er nok til en 2-4 gange afhængig af hvor stor ens ryg er :D,

Thomas

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

jeg bruger både barberblade og creme og voks især voks til steder såsom ryggen der vil jeg helst ikke have hår , ryggen fjerner andre hårene for mig

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 205
Tilmeldt 20. aug 07
Indlæg ialt: 47

Adnan
Skrevet 17-07-2012 kl. 22:13

Mange intressante svar. Man kan af afstemningen tydeligt se at mange bruger barberblade eller maskine til hårfjerning, hvordan kan det være der ikke bruges creams til hårfjernelse, det gør jo håret ikke kommer så hurtigt igen i forhold til maskine og barberblade ?

Er det fordi vi mænd er lidt genert købe de creams fra supermarked ?

Amino-karma 9.131
Fra Horsens
Tilmeldt 23. maj 08
Indlæg ialt: 2.212

Jacob
Fra BBmassage
Skrevet 17-07-2012 kl. 22:38

Adnan:

Mange intressante svar. Man kan af afstemningen tydeligt se at mange bruger barberblade eller maskine til hårfjerning, hvordan kan det være der ikke bruges creams til hårfjernelse, det gør jo håret ikke kommer så hurtigt igen i forhold til maskine og barberblade ?

Det er bare lettere, at barbere sig :-)   Istedet for at skulle smøre sig ind i creme, vente 5-10 minutter og så tilbage i bad.

Synes man, trods brug af cremer, også bliver nødt til at barbere efterfølgende = tid

Men jeg ved da, at made4men og mange andre tilbyder cremerne på nettet.. De kan iøvrigt ikke bruges til intim hårfjerning! Embarrassed  haha !

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Mikael christiansen
Fra stripdanmark
Skrevet 17-07-2012 kl. 22:42

Adnan:

jeg stemte ikke da jeg bruger begge dele creme , barberblade og voks og den mulighed findes ikke man kan stemme på , jeg tror de fleste der endelige bruger creme og voks og også bruger barberblade

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed