Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske er det virus på min Mac, Hjælp!!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Se bort fra lyden. Men har her filmet med Jing lidt af hvad musen laver! Når jeg slet ikke rør den og det her er ikke slemt, det er kun 10-15 sek.

Nogle der kan se hvad det skulle være?

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det f.eks. skulle være virus, ville det så hjælpe at nulstille den og starte den forfra, så den er som når man køber den? Kan man vel gøre med den cd der er med? Og kan man gøre det uden at have sin cd ved sig?

Mvh Lasse

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en video

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet et andet underlag/musemåtte? Nogle mus er meget irriterede over mønster og andre ugelemæssigheder på underlaget. Prøv med et hvidt stykke papir og se, om det gør en forskel.

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes det er,overkill at reinstallere.

Der findes et væld af online virus testere som hurtigt kan checke virus. Bare gå efter kendte navne.

Jeg tror nu mere på at din mus enten er istykker, eller at der er forstyrrelser på signalet. Måske er din nabos komputer indenfor er par meters radius? Gør den det også når musen er slukket? Har du prøvent at disconnecte , og connecte musen?
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:

Har du prøvet et andet underlag/musemåtte? Nogle mus er meget irriterede over mønster og andre ugelemæssigheder på underlaget. Prøv med et hvidt stykke papir og se, om det gør en forskel.

Er Mousepad'en på min Macbook Pro

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

InvulgoSoft:
Jeg syntes det er,overkill at reinstallere.

Der findes et væld af online virus testere som hurtigt kan checke virus. Bare gå efter kendte navne.

Jeg tror nu mere på at din mus enten er istykker, eller at der er forstyrrelser på signalet. Måske er din nabos komputer indenfor er par meters radius? Gør den det også når musen er slukket? Har du prøvent at disconnecte , og connecte musen?

Den finder ingen virus, når man søger i programmerne. Er mousepad på min Macbook pro, så er vist intet med signalet, for er både når jeg er i københavn og nu er den gået helt amok med det, er i jylland.

Mvh Lasse

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Det bar nok et vigtigt keyword, mousepad :)

Jeg skyder på derekt mousepad. Løs forbindelse...

Du kan verificere ved f.eks. Reboot, lad være med at logge ind, og se om den ter sig på login billede. Evt. Log ind som guest, og check samme.

Hvis den tér sig alle steder, tror jeg på hardware problem. Ellers må du prøve en reinstall. Husk backup inden. Og husk så at teste mus før du hanter backup ind.

Bare sæt cd i drev, og reboot. Hold c inde for at boote på cd.
Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare for en sikkerheds skyld. Check bluetooth menuen og se om der skulle have sneget sig en mus ind. Eller prøv at slå bluetooth fra.
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

http://support.apple.com/kb/HT3964?viewlocale=da_DK

http://support.apple.com/kb/HT1379?viewlocale=da_DK

Har lige forsøgt begge disse uden det hjælper. Den er ikke et år gammel og er dækket af garantien, skal jeg prøve at indlevere den og bruge garantien?

Mvh Lasse

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)