Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forum: Hjælp dig selv og andre iværksættere med at få besøg, feedback og flere Facebook "Synes godt om" direkte på egen hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mange andre er jeg interesseret i at få besøg, feedback og mange reelle Facebook "Synes godt om" tilkendegivelser på min hjemmeside.

De tilbud og værktøjer, der findes i denne sammenhæng, handler så vidt det fremgår om at genere "I likes" på en Facebook fanside, mens muligheden for struktureret og seriøst at genere "Synes godt om" tilkendegivelser direkte på hjemmesiden tilsyneladende ikke findes.

Derfor dette initiativ.

Hjælp dig selv og andre iværksættere med at få flere reelle "Synes godt om" tilkendegivelser direkte på egen hjemmeside.

Regelsæt:

1. Du skal have en hjemmeside med en Facebook "Synes godt om" knap

2. Du skal i dit indlæg her på Amino linke direkte til den side, hvor "Synes godt om" knappen befinder sig.

3. Når du skriver et indlæg, hvor du opfordrer andre her på Amino til at kigge på din hjemmeside med henblik på at få tildelt en "Synes godt om" tilkendegivelse, forpligter du dig selv til - indenfor overskuelig tidsramme - at se på alle de øvrige indlægsskriveres hjemmesider og foretage en tilsvarende vurdering af deres sider med henblik på tildeling eller ikke tildeling af en "Synes godt om" tilkendegivelse - noget for noget.

4. Du er til gengæld ikke forpligtet til at tildele en deltagende hjemmeside en "Synes godt om" tilkendegivelse. Det er VIGTIGT, at du kun tildeler en "Synes godt om" tilkendegivelse, hvis du seriøst mener, at du synes om hjemmesiden.

5. I forhold til de hjemmesider, du ikke synes godt nok om, til at du vil tildele en "Synes godt om" tilkendegivelse, er du forpligtet til at skrive en konstruktiv tilbagemelding til hjemmeside-ejeren. Hvad er det, der gør, at du ikke kan "Synes godt om" siden, hvad bør efter din mening ændres et cetera. Denne tilbagemelding skrives som en lukket mail til den pågældende hjemmeside-ejer og ikke som indlæg i det åbne forum.

Jeg håber, at rigtig mange vil deltage og ser frem til en udbytterig udveksling.

Muligheden for at være den første, der åbner dette forum med et link, er nu åben...

God fornøjelse!

Venlig hilsen
Henrik Hein

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke noget om, at de her Facebook-byt-like indlæg er imod reglerne på Amino.dk?

Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt tjekket og undersøgt er der ingen regler, der skulle forhindre, at vi som iværksættere hjælper hinanden med at optimere vores respektive hjemmesider, herunder at vi kommer med gode råd til forbedringer til her andre.

Så lad os komme i gang:

Som mange andre er jeg interesseret i at få besøg, feedback og mange reelle Facebook"Synes godt om" tilkendegivelser på min hjemmeside.

De tilbud og værktøjer, der findes i denne sammenhæng, handler så vidt det fremgår om at genere "I likes" på en Facebook fanside, mens muligheden for struktureret og seriøst at genere "Synes godt om" tilkendegivelser direkte på hjemmesiden tilsyneladende ikke findes.

Derfor dette initiativ.

Hjælp dig selv og andre iværksættere med at få flere reelle "Synes godt om" tilkendegivelser direkte på egen hjemmeside.

Regelsæt:

1. Du skal have en hjemmeside med en Facebook "Synes godt om" knap

2. Du skal i dit indlæg her på Amino linke direkte til den side, hvor "Synes godt om" knappen befinder sig.

3. Når du skriver et indlæg, hvor du opfordrer andre her på Amino til at kigge på din hjemmeside med henblik på at få tildelt en "Synes godt om" tilkendegivelse, forpligter du dig selv til - indenfor overskuelig tidsramme - at se på alle de øvrige indlægsskriveres hjemmesider og foretage en tilsvarende vurdering af deres sider med henblik på tildeling eller ikke tildeling af en "Synes godt om" tilkendegivelse - noget for noget.

4. Du er til gengæld ikke forpligtet til at tildele en deltagende hjemmeside en "Synes godt om" tilkendegivelse. Det er VIGTIGT, at du kun tildeler en "Synes godt om" tilkendegivelse, hvis du seriøst mener, at du synes om hjemmesiden.

5. I forhold til de hjemmesider, du ikke synes godt nok om, til at du vil tildele en "Synes godt om" tilkendegivelse, er du forpligtet til at skrive en konstruktiv tilbagemelding til hjemmeside-ejeren. Hvad er det, der gør, at du ikke kan "Synes godt om" siden, hvad bør efter din mening ændres et cetera. Denne tilbagemelding skrives som en lukket mail til den pågældende hjemmeside-ejer og ikke som indlæg i det åbne forum.

Jeg håber, at rigtig mange vil deltage og ser frem til en udbytterig udveksling.

Muligheden for at være den første, der åbner dette forum med et link, er nu åben...

God fornøjelse!

Venlig hilsen
Henrik Hein

Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

"Synes om" knappen skulle være ret nem at få øje på.

Sidder synligt på forsiden lige over teksten " Velkommen til Sommerhusferie Danmark"

http://www.sommerhusferie-danmark.dk

Jeg håber, det lykkes for dig - ellers må du vende tilbage...Skype-Wink

Jeg har netop besøgt din side og tilkendegivet min sympati via "Synes godt om"

Ser frem til flere indlæg og links...

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Pipeline Management:

"Synes om" knappen skulle være ret nem at få øje på.

Sidder synligt på forsiden lige over teksten " Velkommen til Sommerhusferie Danmark"

http://www.sommerhusferie-danmark.dk

Jeg håber, det lykkes for dig - ellers må du vende tilbage...Skype-Wink

Jeg har netop besøgt din side og tilkendegivet min sympati via "Synes godt om"

Ser frem til flere indlæg og links...

Det er den også :) I lige måde!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)