Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Affiliate marketing hjælp & gode råd"

Hvorfor finder google ikke mit site interessant?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg) 1 2 3 Næste >
Amino-karma 1.269
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 5. apr 12
Indlæg ialt: 329

Hej Amino'er

Jeg har gang i et projekt med et Affiliate site, og har tilføjet indhold osv. men google kan ikke finde mit site. Selvom jeg søger direkte på titler, kan jeg stadig ikke finde mit site. - Har ikke rigtig lavet noget markedsføring, kun aktiv her på Amino. 

- Har I nogle bud på hvad der går galt? - Har jeg overset noget, eller trænger den bare til noget SEO

Link: www.sushi-guiden.dk 

Mvh Simon Andersen

BILLIGE TEKSTER - TJEK PROFIL // www.gocykel.dk byder på billige og funktionelle cykelholdere.

Amino-karma 7.028
Fra KBH
Tilmeldt 9. apr 12
Indlæg ialt: 1.379

Mark
Skrevet 15-07-2012 kl. 16:18

Du har et meta tag på siden, der skal fjernes:

<meta name='robots' content='noindex,nofollow' />

Derudover skal du lige have ændret din robots.txt fil, da den også sætter modstand op ;)

Din robots.txt ser sådan her ud:

User-agent: * Disallow: /
Amino-karma 1.269
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 5. apr 12

NY:

Du har et meta tag på siden, der skal fjernes:

<meta name='robots' content='noindex,nofollow' />

Derudover skal du lige have ændret din robots.txt fil, da den også sætter modstand op ;)

Din robots.txt ser sådan her ud:

User-agent: * Disallow: /

Lige nu er det som om du snakker russisk til mig :/ - Jeg er ikke nået så langt med kodning endnu at jeg kan dette! - Hvor fjerner jeg dette meta tag henne? 

og hvor og til hvad ændre jeg min robots.txt :) 

Mvh Simon Andersen

BILLIGE TEKSTER - TJEK PROFIL // www.gocykel.dk byder på billige og funktionelle cykelholdere.

Amino-karma 564
Fra Viborg
Tilmeldt 13. dec 09
Indlæg ialt: 106

Esben Petersen
Fra DækSkifte
Skrevet 15-07-2012 kl. 16:33

NY har fuldstændig ret, gå ind i dit WordPress admin -> Settings -> Privacy og sæt Site Visiblity til "Allow search engines to index this site."

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger billige dæk over nettet ;)

Amino-karma 7.028
Fra KBH
Tilmeldt 9. apr 12

Mark
Skrevet 15-07-2012 kl. 16:37

Simon Andersen:

Lige nu er det som om du snakker russisk til mig :/ - Jeg er ikke nået så langt med kodning endnu at jeg kan dette! - Hvor fjerner jeg dette meta tag henne? 

og hvor og til hvad ændre jeg min robots.txt :) 

Her kan du læse lidt om robots.txt, og lidt om noindex.

Prøv at gå ind i indstillinger -> Privatliv -> klik af i " Tillad søgemaskiner at indeksere denne hjemmeside." den står sikkert på den anden valgmulighed.

Amino-karma 1.269
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 5. apr 12

NY:

Prøv at gå ind i indstillinger -> Privatliv -> klik af i " Tillad søgemaskiner at indeksere denne hjemmeside." den står sikkert på den anden valgmulighed.

Tak for det! :) - Jeg har klikket det af nu, er der mere jeg skal gøre? 

Amino-karma 7.028
Fra KBH
Tilmeldt 9. apr 12

Mark
Skrevet 15-07-2012 kl. 17:24

Simon Andersen:

NY:

Tak for det! :) - Jeg har klikket det af nu, er der mere jeg skal gøre? 

Nix det er perfekt nu ;)

Amino-karma 1.753
Tilmeldt 18. mar 10
Indlæg ialt: 373
Amino Plus

Hvis du ikke allerede er tilmeldt så tilmeld dig Google Webmaster Tools. Jeg tror at du ville havde været gjort opmærksom på ovenstående via dem. Jeg ved ikke om du kan speede indekseringen lidt op. Nu har du indtil videre reelt givet Google besked på at skrubbe af.

Amino-karma 1.269
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 5. apr 12

NY:
Nix det er perfekt nu ;)

Okay der lyder godt, takker mange gange! :)

Mvh Simon Andersen

Amino-karma 1.707
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. feb 12
Indlæg ialt: 424

Udover det så hent Google XML Sitemaps som gør din side nemmere at blive indekseret i Google. Det et plugin, virker super godt og skal ikke sættes op.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg) 1 2 3 Næste >

RSS-feed