Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan kommer jeg ud af aftalen

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

jeg har for nogle uger siden tilmeldt mig hos et firma der levere div info fra det offentlige jeg sælger solceller og det var det produkt jeg skulle have fået leveret men jeg får ingen ting i de områder jeg har tilmeldt mig men jeg får alt muligt andet jeg ikke kan bruge til noget
bygning af børnehever parkerings pladser og det har godt nok ikke noget med solceller at gøre jeg føler mig snydt og dårligt vejledt

de siger at jeg ikke kan komme ud af det igen fordi jeg har snakket med den person som skulle sætte systemet op for mig

jeg føler at jeg har smidt 20.000 ud af vinduet
hvordan kommer jeg ud af det jeg har kun givet aksept over imail på vores aftale

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

lavenergi:
vores aftale

Læs indholdet af aftalen.

Hvis ikke der er anført noget om opsigelse, så tag fat i en af advokaterne der er aktive her på Amino og som har forstand på det aftaleretlige.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat i en af de gode vi har her på amino, de vil sikkert gerne hjælpe.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niclas.Bruun:

Hvis det er tilfældet, så kan du ifølge købeloven nemt komme ud af det, da sælger har vildledt kunden, til at købe et produkt, der i realiten ikke var det aftalte.

Så det er bare at oplyse ham om købeloven, og hvis det ikke nytter, så tager du den videre i forbruger rådet, mener jeg.

Det du mener er forkert.

 

Køb ren argan olie her

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
opsigelsen er et år og skal gøres inden for denne tid ellers løber den videre

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
ja det mener jeg også da jeg vel ikke er beskyttet af købeloven som selvstændig

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Abonnementet fornyes automatisk til en ny 12 mdr. periode, indtil det opsiges skriftligt
senest 1 måned før en periodes udløb. Opsigelse skal altid ske til følgende email:

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Som aftalt, fremsender jeg hermed vort oplæg til samarbejde.
Det eneste du behøver at gøre, er at besvare denne mail med: ”Jeg bekræfter aftalen”.
Såfremt du bekræfter aftalen, vil du modtage et login og brugernavn til databasen og efterfølgende vil vores supportafdeling tage telefonisk kontakt til dig.
Da det betyder meget for os, at du kommer godt i gang, er nedenstående inkluderet så snart aftalen er bekræftet:
* Opsætning af systemet ud fra dine ønsker og behov
* Gratis Support
* Gratis Seminar
Vi ser frem til et godt samarbejde

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
disse 2 indlæg har jeg kopieret fra mailen

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lavenergi:
disse 2 indlæg har jeg kopieret fra mailen

Ud fra det kommer du formentlig ikke ud af aftalen før det første år er gået - og kun hvis du husker at sige abonnementet op.
Måske skal du forsøge at lære at bruge systemet bedre - og måske bliver der bare ikke sat gang i så mange byggeprojekter i sommerferien?

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)