Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jura, kontrakter, lovgivning, ophavsret m.m."

En god advokat?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Amino-karma 22
Tilmeldt 16. dec 10
Indlæg ialt: 5

Skrevet 14-07-2012 kl. 20:58

Hej. er der nogen der kan anbefale en god, og forholdsvis billig, advokat i København eller omegn?

Amino-karma 7.028
Fra KBH
Tilmeldt 9. apr 12
Indlæg ialt: 1.379

Mark
Skrevet 14-07-2012 kl. 21:08

Du får nok mest ud af henvisninger til folk der har speciale i det du skal bruge hjælp til, så kan du ikke skrive bare indenfor hvilket område det drejer sig om? Er det erhvervskontrakt, husleje, medarbejderforhold eller hvordan?

Amino-karma 22
Tilmeldt 16. dec 10
Indlæg ialt: 5

KristinaKbh
Skrevet 14-07-2012 kl. 21:46

God pointe :-). Det er indenfor opstart af ApS, kontraktindgåelse med investor, kapitaludvidelse, samarbejdsaftale med 3. mand, ejeraftale osv.

Amino-karma 1.846
Fra Frederiksværk
Tilmeldt 9. mar 10
Indlæg ialt: 337

Advokat Jacob Berner Rue
Fra Advokatfirma Jacob Rue
Skrevet 15-07-2012 kl. 08:12

Hej Kristina

Det er vi rigtig mange advokater der kan.. og færre der matcher dit krav om prisbillighed...

Advokat Jacob Rue

www.jacobrue.wordpress.com

Amino-karma 116.783
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 13.176

Jeg kan anbefale en.

Smid mig en PM.

Amino-karma 701
Tilmeldt 14. apr 09
Indlæg ialt: 187
Amino Plus
Kineseren fra Mors
Skrevet 15-07-2012 kl. 10:50

Prøv med www.tvc.dk de har afdeling i både KBH og Aarhus og rammer bredt i forhold deres spidskompetencer, så næsten ligegyldigt hvilket område du søger hjælpe indenfor, så vil jeg tro de kan hjælpe.

Køb billige ure online. Du finder ligeledes en norsk version, hvor du finder klokker. Er du interesseret i fodboldudstyr, så se mere her.

Amino-karma 2.388
Fra København Ø
Tilmeldt 29. jul 11
Indlæg ialt: 456
Amino Plus

Advokat Jacob Berner Rue:
Det er vi rigtig mange advokater der kan.. og færre der matcher dit krav om prisbillighed...
Jeg ville nok forslå du prøvede at tale med enten http://www.amino.dk/members/Finnsen/default.aspx eller Jacob der skriver her i tråden. Mit indtryk af ud fra mit kendskab til dem her fra amino er at de er nogenlunde fornuftige (hvis advokater kan være det ;-)

Alternativt kan du prøve at lægge opgaven op på agera.dk   

www.selskabsraadgivning.dk Kompetent rådgivning i erhvervsforhold 

www.inkassoenheden.dk Effektiv inkassoservice

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)

RSS-feed

Administration & Finansiering er venligst sponseret af: