Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Cafe og hygge"

Hvorfor ikke reklamere for andre, på sit eget site?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 7.231
Fra KBH
Tilmeldt 9. apr 12
Indlæg ialt: 1.406

Skrevet 14-07-2012 kl. 14:28

Forleden så jeg at en mæglerkæde, har reklamer på sin side.
Jep hele tre (!) styks, både på forsiden og ved boligfremvisninger.

Mæglerkæden med reklamer på sit site 

Hvad er din holdning til det? 
Er det vores alles forgænger med hensyn til, at det er ok at placere reklamer på et site, uden at virke useriøst?

Personligt synes jeg det er meget forstyrrende, også selvom reklamerne er relateret. 

Ps. Andre end mig, der vildt gerne ville se statistik på de reklamer?

Amino-karma 3.699
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. mar 11
Indlæg ialt: 684

Jesper Nerløe
Fra Webhotel-Tjek
Skrevet 14-07-2012 kl. 14:42

Jeg tager det som et udtryk for, at ejendomsmæglerkæden er presset på økonomien og forsøger at hive penge hjem via reklamer i stedet for via boligsalg.

Hjemmesider med reklamer er ikke nødvendigvis useriøse i mine øjne - min opfattelse af en hjemmeside med reklamer afhænger af, hvilken slags hjemmeside, der er tale om (hvad er hovedproduktet), hvordan reklamerne placeres og en række andre faktorer.

Tilføjelse: ok, nu så jeg lige Realmæglernes hjemmeside, og kan se, hvad du mener. Det ligner mere et nybegynder affiliate-site end hjemmesiden for en ejendomsmægler må jeg medgive. Nej, deres hjemmeside fremstår ikke særlig seriøs i mine øjne.

Amino-karma 19.123
Fra Korsør
Tilmeldt 26. feb 09
Indlæg ialt: 3.845
Amino Plus

Enig med Jesper - der kan da være tilfælde hvor det er ok.

I dette tilfælde, ser det ud af h.. til, og de får ikke solgt nogle boliger eller andet til mig :)

Spar både tid og penge : Køb billigt slik online

Alt om Thailand - se mere på Tursiden.dk

Amino-karma 17.830
Tilmeldt 27. sep 10
Indlæg ialt: 4.593

Nyide
Fra Lukmitfirmanu
Skrevet 14-07-2012 kl. 15:06

For at sige det lige ud så er jeg piss.. ligeglad. At spilde min tid på at bekymre sig over sådan noget det er latterligt. Synes sgu det er fint de har sponsor reklamer.

Amino-karma 37
Tilmeldt 7. jul 12
Indlæg ialt: 13

qazwsxedcrfv
Skrevet 14-07-2012 kl. 15:12

Du vil altså fravælge din drømmebolig, fordi mægleren har reklamer på sin hjemmeside? Jeg tror, du er en sjælden art.

Amino-karma 19.123
Fra Korsør
Tilmeldt 26. feb 09
Indlæg ialt: 3.845
Amino Plus

qazwsxedcrfv @

Når du stiller det sådan op , så nej det ville jeg nok ikke - men i praksis ville  jeg aldrig kom så langt, da jeg ikke ville benytte deres hjemmeside :)

Spar både tid og penge : Køb billigt slik online

Alt om Thailand - se mere på Tursiden.dk

Amino-karma 36.405
Fra Holstebro
Tilmeldt 27. apr 07
Indlæg ialt: 6.821

Nicolaj Thomasen
Fra MobilTjek
Skrevet 14-07-2012 kl. 15:23

qazwsxedcrfv:

Du vil altså fravælge din drømmebolig, fordi mægleren har reklamer på sin hjemmeside? Jeg tror, du er en sjælden art.

Tror de fleste huskøbere benytter portaler, når de kigger huse online. Jeg tror nærmere nogle folk vil finde en anden mægler til at sælge deres hus og det kan derfor vise sig at være nogle dyrt tjente annoncekroner.

Pixmania.com er iøvrigt et godt eksempel på en webshop, der samtidig tjener penge på annoncering.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Amino-karma 7.231
Fra KBH
Tilmeldt 9. apr 12
Indlæg ialt: 1.406

M@
Skrevet 14-07-2012 kl. 16:32

Det er vidst blevet en mode blandt ejendomsmæglere med reklamer på egen hjemmeside 

Seks reklameblokke hvis man er inde på en salgsopstilling..

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

flere sider der har en god trafik udnytter også relevante reklamer så de tjener nogle ekstra kroner

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed