Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting i udlandet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

Vi går snart i luften med en ny portal på nettet lavet i JSP/Servlets... I den forbindelse har jeg overvejet at benytte www.eapps.com til at hoste min side, da jeg ikke synes der findes en dansk udbyder der kan tilbyde hvad jeg ønsker til den rette pris.

 

Mit spørgsmål går på om I ser nogle problemer i at få hosted siden i Amerika, udover selvfølgelig tidsforskellen?

 

Med Venlig Hilsen

Nicolaj

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
svartiderne er jo længere:

 

ping eapps.com  :   150 ms   deromkring

ping adweb.dk   :     25 ms deromkring

 

det giver alt andet lige en langsommere afvikling af hjemmesiden.
kan du leve med det, er der ikke andre problemer i mine øjne.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu ved jeg ikke så meget om dine specifikke krav, men du kunne da også prøve at tage et kig på landet, lige syd for Danmarks grænse - du vil om ikke andet, kunne opdrive nogle langt billigere trafikpriser end i DK.
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

CpuFan:
Ja det siger jo sig selv, det var jeg godt klar over, det glemte jeg bare at skrive...

 

Jens:

Ja det har jeg godt overvejet, men tysk et absolut ikke min stærke side...

 

/Nicolaj

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes en del tyske udbydere der har engelsksprogede sider samt supportafdelinger, og  der findes ligeledes en del danske virksomheder der videresælger produkter fra tyske udbydere. Hvilken mængde trafik skal du bruge, siden du vil søge udenlands for lavere priser? Eller er det andet end trafikken du tænker på?

Hvis du kan skrive lidt mere om hvad det helt præcist er du skal bruge, kan det være der er nogen der har et godt bud på en løsning :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Webglobe.dk har en aftale med et tysk hostingcenter, så de kan give dig tyske priser og dansk support :)

Kender Daniel tilbage fra vi begge var en 14-15 år gamle, han er fin nok. Så prøv og gik på dem :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)