Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer.
Jeg er på nuværende tidspunkt i gang med at skifte over til Wordpress, men synes den har noget langsommere loading tid end den nuværende hjemmeside.
Det skal siges at severen er den samme så problemet ligger et andet sted. Er der nogle af jer der har råd til hvad jeg kunne gøre eller har nogle tips til hvad der kunne hjælpe en WP side til at loade hurtigere?
God weekend til jer alle.
Freelance grafiker | Logo designer | Grafisk designer - Visuel Identitet til dig der tager sin virksomhed seriøst.
Hej!Jeg har før fulgt dette indlæg med succes; http://www.iblogzone.com/2011/10/make-your-wordpress-site-load-faster.htmlHa' en super dag!
Hej min ven!Jeg er Wordpress-ekspert og leverer lige nu et super skarp tilbud, læs mere HER!
Der bliver givet nogle råd i denne podcast om wordpress og se de links længer nede.
Responsive Web Design
Barnedåbsgave Ideer
Det kunne være ting som:
Grafik
Plugins
vh Emil
Tak for svar alle 3..
God weekend.
Hej Alexander,
Har selv været igennem et par wordpress sites, og indtil videre har der været kæmpe forskel i hvem der har hosted dem. Pt. er der kun en jeg kan pege på, og det er UNOeuro da deres løsninger er lyn hurtige, og deres support altid svarer hurtigt.
Derudover skal du være meget opmærksom på plugins, hvoraf nogle virkeligt kan trække siden ned.
Den jeg har kørende nu er ret simpelt, men til gengæld lynende hurtig: www.structureit.dk
Opsumering: Hosting og plugins:-)
Brug af et cache plugin kan hjælpe en hel del, personligt foretrækker jeg W3 Total Cache. Det hjælper både på loadtime samt hvor mange resourcer din hjemmeside bruger (så du burde kunne håndtere flere besøgende med samme resourcer).
En anden ting jeg ser ved mange wordpress sider, især dem hvor themet er købt på f.eks. themeforest, er at der er en CSS fil som blivere genereret i php på baggrund af nogle settings der kan stilles i et kontrol panel i Wordpress. Dette gør altså en hel del for sidens load time, og anbefalder derfor at lave denne fil statisk i stedet.
Et andet tip er at du kan bruge http://tools.pingdom.com til at kigge på hvordan din side performer, husk at vælge den rigtige location under settings.
cHosting.dk - Dansk webhotel med cPanel, CloudLinux, LiteSpeed, 1-klik installer, nul oprettelses gebyrer og 30 dages fuld retur ret!