Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Cafe og hygge"

Hvad bruger du Amino til ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Amino-karma 751
Tilmeldt 6. nov 07
Indlæg ialt: 193
ChatModerator

Fra RF-Design
Skrevet 14-07-2012 kl. 01:54
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hvad bruger du Amino til jeg bruger personligt selv til at finde svar på de ting som jeg ikke  helt er sikker på i erhvervsbranchen og så bruger jeg Amino til at hjælp andre med de ting jeg ved noget om så andre kan gøre brug af min viden

Amino-karma 39.746
Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 7.870
Amino Plus
Cookie
Fra John Hannover
Skrevet 14-07-2012 kl. 02:02

Det må være helt samme for mig - Jeg suger viden til mig i specifikke spørgsmål, prøver at gi igen der jeg ved noget  - og holder mig update med andre problemer

Jeg synes kvaliteten i sagens natur er svingende, fra folk der knapt kan skrive rent og ikke kender deres eget problem, til toprådgivere der kan hjælpe -. men samlet set - er det et spændende forum hvor man kan gi og ta - og hvor man bør gi det man nu en gang KAN gi

vh

Amino-karma 1.280
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 5. apr 12
Indlæg ialt: 332

Simon Andersen
Fra [Intet navn]
Skrevet 14-07-2012 kl. 02:03

Rene :
Hvad bruger du Amino

Faktisk meget interessant spørgsmål! - Ja gad vide hvad forskellige folk bruger Amino til, vi bruger vil ikke Amino på samme måde alle sammen? 

- Jeg bruger Amino til at samle viden og til at få svar på mine daglige problemer inden for IT. Samtidig bruges det vel også som "reklame" til mit site, idet det er mit logo og står i min signatur. 

- Bruger også Amino til at hører om andre folk projekter og af ren nysgerrighed vide hvad de går og fumler med :)

Mvh Simon Andersen

BILLIGE TEKSTER - TJEK PROFIL // www.gocykel.dk byder på billige og funktionelle cykelholdere.

Amino-karma 132
Tilmeldt 1. jul 12
Indlæg ialt: 28

Thomas Krogh
Skrevet 14-07-2012 kl. 03:38

Er mest den person der godt kan lide at diskutere koncepter og ideer igennem (dog ikke noget jeg vil videre med! Er bare en interesse ligesom folk diskutere Mythbuster W/E) men synes folk har en kedelig tendens til at komme med sarkastiske kommentare eller den standard "Der findes jo allerede." tja, Facebook var jo langt fra nyt og revolutionerende, Pointshop var også langt fra nyt og allerede i den tid var der en masse af de sider i forvejen osv. Har dog fundet ud af de udenlandske sider er meget mere åbne for så'n nogle diskussioner.

Har dog mest set Amino mere egnet til folk med webshops, SEO, affiliates sider, jura/revisor rådgivnings forum så samler lidt viden der. 

- Ellers er det bare for at tjekke Buzz igennem.

Amino-karma 45.708
Tilmeldt 29. nov 10
Indlæg ialt: 0

Slettet Bruger
Skrevet 14-07-2012 kl. 08:06

Jeg prøver at hjælpe andre så godt som muligt og søger selv råd og vejledning, samt prøver at give andre aminoer et bedre tilbud, men folk udefra :)

Kan godt lide fællesskabet herinde :)

/Mikkel

Amino-karma 18.275
Tilmeldt 8. maj 07
Indlæg ialt: 3.605
Amino Plus
Remy
Fra Codefreeze
Skrevet 14-07-2012 kl. 08:14

SEO formål og se Amino TV :)

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Mikael christiansen
Fra stripdanmark
Skrevet 14-07-2012 kl. 08:37

få mere seo viden

få kontakter så man kan komme videre med sin hjemmeside

få svar alle mulig iværksættere spørgsmål og prøve svare dem som man kan igen det bedste man kan så man prøver også give noget igen

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 17.830
Tilmeldt 27. sep 10
Indlæg ialt: 4.593

Nyide
Fra Lukmitfirmanu
Skrevet 14-07-2012 kl. 09:23

Remydk:

SEO formål og se Amino TV :)

Yes Samme her...

Amino-karma 1.929
Fra Nordjylland
Tilmeldt 14. feb 12
Indlæg ialt: 401
Amino Plus
Søren Velling
Fra Elux.dk
Skrevet 14-07-2012 kl. 09:25

Bruger Amino til at blive klogere på mange forskellige områder. Amino er fyldt med eksperter og hjælpsomme folk - det gør det til et fantastisk community at suge viden til sig.

Og så er det er jo bare et plus at man kan give noget tilbage, ved at hjælpe andre iværksættere med at komme igang med deres forretning.

Følg mig på Google+

-

Gør livet lysere og invester i LED pærer og LED spots af den bedste kvalitet hos www.elux.dk

Amino-karma 751
Tilmeldt 6. nov 07
Indlæg ialt: 193
ChatModerator
Rene
Fra RF-Design
Skrevet 14-07-2012 kl. 14:16

super gode svar Yes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)

RSS-feed