Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jeg søger et godt tilbud fra dig!"

SEO skribent søges

Side 2 ud af 2 (13 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 10.438
Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. jun 10
Indlæg ialt: 1.158
Amino Plus
Cap'n Halfdan Timm
Fra Firm 2, Halfdan Timm ApS
Skrevet 14-07-2012 kl. 13:58

Jeg takker mange gange for anbefalingen, Thomas!

Og derudover tør jeg ikke gå ind i diskussionen - sidste gang fik jeg tæsk, og de sår slikker jeg stadigt. Jeg vil blot notere, at hverken den billigste eller bedste tekstforfatter nødvendigvis er den mest egnede per default til alle typer af projekter.

God weekend!

Følg mig på Google Plus og få updates om SEO og affiliate marketing: +Halfdan Timm! :-) 

Mine to vigtigste affiliate-sites:

Amino-karma 13.758
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. okt 07
Indlæg ialt: 3.258

Volt & Volume
Fra Volt & Volume
Skrevet 14-07-2012 kl. 15:33

Cap'n Halfdan Timm:

Jeg takker mange gange for anbefalingen, Thomas!

Og derudover tør jeg ikke gå ind i diskussionen - sidste gang fik jeg tæsk, og de sår slikker jeg stadigt. Jeg vil blot notere, at hverken den billigste eller bedste tekstforfatter nødvendigvis er den mest egnede per default til alle typer af projekter.

God weekend!

Så lidt! Og ja, jeg har også holdt mig udenfor diskussionen siden den ophedede debat :-). Men jeg ved, at du og BZR (Ulrik)har meget erfaring med SEO-venlige tekster, derfor jeg tænkte på jer.

Tekstforfatter - salgsbreve, webtekster, pressemeddelelser, etc.. 12 års erfaring fra diverse reklamebureauer og som selvstændig.

Amino-karma 3
Tilmeldt 6. jun 12
Indlæg ialt: 1

nannyweber
Skrevet 15-10-2012 kl. 05:08

Kære he2610, 

i tilfælde af du stadig søger en SEO skribent, så er jeg meget interesseret og har erfaring. 

Jeg er uddannet journalist og har skrevet en række SEO artikler. 

Hvis du sender mig en mail på nanna.liebregt@gmail.com, sender jeg dig gerne referencer mm. 

Håber på at høre fra dig. 

Mvh Nanna

Side 2 ud af 2 (13 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed