Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Giv mig feedback på mit website/webshop"

Hvad synes du om min Bricksite hjemmeside?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >
Amino-karma 6.126
Fra Randers
Tilmeldt 19. nov 11
Indlæg ialt: 1.481
Amino Plus
Casper Lorenzo Jensen
Fra CJMedia, Pengetjen
Skrevet 14-07-2012 kl. 00:05

hvorfor så dele dem med os, hvis det ikke er seriøst...?

• 20% rabat på iPhone covers og tilbehør - brug rabatkoden ''Amino''.
Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

kigger:

de der sider er bare gas intet seriøst i det. det er jo oplagt og se

ok så du vil lave sider man ikke forstår det forstår jeg ikke????????

hvorfor give feedback vis intet seriøsitet ønsker med dem?????????

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 964
Tilmeldt 13. feb 11
Indlæg ialt: 296

kigger
Skrevet 14-07-2012 kl. 00:12

haha er sgu bare for dum til sådan noget. undskyld sproget men kan ikke finde ud af lortet selv om det stå på dansk hehe sker der. det er det man har gået i skole for lol

Amino-karma 6.126
Fra Randers
Tilmeldt 19. nov 11
Indlæg ialt: 1.481
Amino Plus

Nogle er bare ikke teknisk anlagt! Men så er du helt sikkert bedre til nogle andre ting! :-).

• 20% rabat på iPhone covers og tilbehør - brug rabatkoden ''Amino''.
Amino-karma 964
Tilmeldt 13. feb 11

kigger
Skrevet 14-07-2012 kl. 00:21

hehe det er rigtig nok. nej har kun gået i skole i 4 år nok derfor jeg ikke kan sådan noget men klarere mig okay syndes jeg,

Amino-karma 751
Tilmeldt 6. nov 07
Indlæg ialt: 193
ChatModerator
Rene
Fra RF-Design
Skrevet 14-07-2012 kl. 00:21

Kære venner "Rom blev ikke bygget på en dag og de er stadig ikke færdig "    selvfølgelig er der plads til forbedring men i stedte for give siden kritik kunne man måske komme med nogle forslag til hvordan han kunne gøre siden bedre ;)

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

kigger:

haha er sgu bare for dum til sådan noget. undskyld sproget men kan ikke finde ud af lortet selv om det stå på dansk hehe sker der. det er det man har gået i skole for lol

du kan sagtens få nogle til oprette domæne webhotel og en wordpress side det koster dog kroner fra 500 kroner med de billigste men de billigste fås ikke det vilde unikke så hvad er dine krav til en hjemmeside og hvad er dit budget vis skal betale en for at lave arbejdet

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 964
Tilmeldt 13. feb 11

kigger
Skrevet 14-07-2012 kl. 00:29

det er rigtig nok men det er for svært til mig og giver bare op. ellers bliver jeg hidsig hjælper heller ikke på sagen hehe

Amino-karma 964
Tilmeldt 13. feb 11

kigger
Skrevet 14-07-2012 kl. 00:35

lige nu er der intet af ihverfald ikke meget at byde af buget. da jeg er arbejdsløs desværre mine krav er ikke så store så længe det ser ok pænt ud og der er lidt trafik så er jeg tilfreds. er sådan set ligeglad hvad det er lave i og med om personen laver det næsten gratis og tager et beløb for det så længe det virker er jeg tilfreds. min ide vil nok gå efter at se om det kan lade sig gøre og skrave lidt penge hjem på den da min ide skulle være okay til det

Amino-karma 964
Tilmeldt 13. feb 11

kigger
Skrevet 14-07-2012 kl. 00:35

kan sparke til en bold om nogle uger igen :)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >

RSS-feed