Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 krone pr Facebook like

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil videre har jeg fået 35 ekstra likes på et par dage - ikke mange.. Dog er de 35kr jeg skal donere til Kræftens Bekæmpelse efter min mening godt givet ud... 

Enten taber man, eller man vinder - i denne situation er det så bare en win-win situation for alle :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Da jeg har familie der døde i en tidlig alder pga. kræft, synes jeg dette tiltag lyder rigtig fornuftigt.

Kan læse på linket at det koster minimum 1.000 kr. og at man så udover dette kan få likes for 1 kr. pr. stk. De 1.000 kr man giver til at starte med, for man 1.000 likes ud af disse eller er det ren donation? Har nemlig måske tanken om at tilmelde www.tjekdanmark.dk

Dbh. Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle spørgsmål o.s.v. skal i rette direkte til Marie. Det eneste jeg har med dette at gøre er, at jeg har programmeret et system, så brugerne nemt kan 'like' siderne (selvfølgelig friviligt).

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det faktisk ikke Lasse

Jeg TROR at de 1000 er din første donation for overhovedet at være med, og dernæst skal du give 1kr per like. Jeg syntes selv det er så god en idé at jeg i princippet er ligeglad om det koster 1k at være med - og derefter mine 3500 - 4500 er stadig billig hvis 3500 liker min facebook gruppe (Forudsat de ikke alle stikker af om et par måneder) :P

Lasse:

Hej.

Da jeg har familie der døde i en tidlig alder pga. kræft, synes jeg dette tiltag lyder rigtig fornuftigt.

Kan læse på linket at det koster minimum 1.000 kr. og at man så udover dette kan få likes for 1 kr. pr. stk. De 1.000 kr man giver til at starte med, for man 1.000 likes ud af disse eller er det ren donation? Har nemlig måske tanken om at tilmelde www.tjekdanmark.dk

Dbh. Lasse

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse,

Det er mig, der står bag initiativet. Det koster 1000 kr for at komme på siden (det er altså ren donation til den gode sag) og derudover yderligere 1 kr pr like op til et loft du selv sætter.

Du kan læse mere her: https://www.facebook.com/pages/Dit-klik-mulige-sponsorer-til-Stafet-For-LivetKr%C3%A6ftens-Bek%C3%A6mpelse/113305248760792

Venlig hilsen

Marie

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Det er mig, der står bag initiativet. Det koster 1000 kr for at komme på siden (det er altså ren donation til den gode sag) og derudover yderligere 1 kr pr like op til et loft du selv sætter.

Du kan læse mere her: https://www.facebook.com/pages/Dit-klik-mulige-sponsorer-til-Stafet-For-LivetKr%C3%A6ftens-Bek%C3%A6mpelse/113305248760792

Venlig hilsen

Marie

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

600 nye likes på min facebook side - siden i mandags kl 16.

Det er vel gennemsnitlig 6,75 ny "syns godt om" i timen siden jeg kom med

*TOM SYNS GODT OM DENNE*

Masijo:

Hej Lasse,

Det er mig, der står bag initiativet. Det koster 1000 kr for at komme på siden (det er altså ren donation til den gode sag) og derudover yderligere 1 kr pr like op til et loft du selv sætter.

Du kan læse mere her: https://www.facebook.com/pages/Dit-klik-mulige-sponsorer-til-Stafet-For-LivetKr%C3%A6ftens-Bek%C3%A6mpelse/113305248760792

Venlig hilsen

Marie

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryder dette ikke med Facebooks regler? 

Jeg er ret sikker på man ikke må sælge likes for penge eller donationer.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)