Køb et Amino Sponsorlink
Sidste år deltog jeg i denne kampagne med et par min FB sider. Jeg har ikke andet med kampagnen at gøre, end at jeg har stillet et system til rådighed. Det går ud på at for hvert nyt like du får på din Facebook-side, så betaler du 1 krone til Kræftens Bekæmpelse. Hvis du kombinerer det med et eller andet særligt tilbud, til dine mange nye likes, så kan det godt være en win - win for alle parter. Det er primært danske fans.Jeg ville egentlig bare oplyse om muligheden, hvis du har en FB side du gerne vil have "pustet" lidt op, med "rigtige" mennesker.
Lille affiliate side med indtjening til salg
ShopWithSocks.com: Sidste år deltog jeg i denne kampagne med et par min FB sider. Jeg har ikke andet med kampagnen at gøre, end at jeg har stillet et system til rådighed. Det går ud på at for hvert nyt like du får på din Facebook-side, så betaler du 1 krone til Kræftens Bekæmpelse. Hvis du kombinerer det med et eller andet særligt tilbud, til dine mange nye likes, så kan det godt være en win - win for alle parter. Det er primært danske fans.Jeg ville egentlig bare oplyse om muligheden, hvis du har en FB side du gerne vil have "pustet" lidt op, med "rigtige" mennesker.
Var det så en succes for dig sidste år?
Global internet radio · Overvåg de større danske handelssider · Onsdags lotto - en hobby side
Tom Frank Christensen:Var det så en succes for dig sidste år?
Svært at svare på. Man skal være med, fordi man vil støtte Kræftens Bekæmpelse, og som bonus får man nogle levende mennesker som liker ens side.
Hvis målet er at konvertere disse likes til kunder, bør man følge op med et knaldtilbud (hvilket jeg ikke fik gjort). På et par af siderne har jeg faktisk ikke lavet en opdatering siden dengang :-)...
Jeg deltog også sidste år med min blogs FB side, som på det tidspunkt var helt ny. Det gav omkring 600 Likes, og de fleste hænger stadig på. Mvh Carsten
Stifter af startup virksomheden InspireAnalytics Inc. med base i Silicon Valley, Californien. Officiel launch i foråret 2013.
Where do I sign up?
Tror jeg har fundet ud af det :)
når jeg går via din amino.dk profil siger den siden blev ikke fundet på facebook.com er der fejl i din profil ?
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Mikael christiansen:når jeg går via din amino.dk profil siger den siden blev ikke fundet på facebook.com er der fejl i din profil ?
Som nævnt har jeg ikke noget med kampagnen at gøre, andet end jeg stiller det system til rådighed. Men jeg har ændret URL på min FB side, og den var ikke rettet på profilen. Så tak for det:-)
Hvis i ønsker at være med så kan i læse mere her
ShopWithSocks.com: Mikael christiansen:når jeg går via din amino.dk profil siger den siden blev ikke fundet på facebook.com er der fejl i din profil ? Som nævnt har jeg ikke noget med kampagnen at gøre, andet end jeg stiller det system til rådighed. Men jeg har ændret URL på min FB side, og den var ikke rettet på profilen. Så tak for det:-) Hvis i ønsker at være med så kan i læse mere her
jeg har likes denne her side . så den ses lidt mere
Så røg LottoStat.dk på http://xxxxxxx.dk/cancer/