Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 krone pr Facebook like

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidste år deltog jeg i denne kampagne med et par min FB sider. Jeg har ikke andet med kampagnen at gøre, end at jeg har stillet et system til rådighed. Det går ud på at for hvert nyt like du får på din Facebook-side, så betaler du 1 krone til Kræftens Bekæmpelse. Hvis du kombinerer det med et eller andet særligt tilbud, til dine mange nye likes, så kan det godt være en win - win for alle parter. Det er primært danske fans.

Jeg ville egentlig bare oplyse om muligheden, hvis du har en FB side du gerne vil have "pustet" lidt op, med "rigtige" mennesker.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopWithSocks.com:

Sidste år deltog jeg i denne kampagne med et par min FB sider. Jeg har ikke andet med kampagnen at gøre, end at jeg har stillet et system til rådighed. Det går ud på at for hvert nyt like du får på din Facebook-side, så betaler du 1 krone til Kræftens Bekæmpelse. Hvis du kombinerer det med et eller andet særligt tilbud, til dine mange nye likes, så kan det godt være en win - win for alle parter. Det er primært danske fans.

Jeg ville egentlig bare oplyse om muligheden, hvis du har en FB side du gerne vil have "pustet" lidt op, med "rigtige" mennesker.

Var det så en succes for dig sidste år?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Var det så en succes for dig sidste år?

Svært at svare på. Man skal være med, fordi man vil støtte Kræftens Bekæmpelse, og som bonus får man nogle levende mennesker som liker ens side.

Hvis målet er at konvertere disse likes til kunder, bør man følge op med et knaldtilbud (hvilket jeg ikke fik gjort). På et par af siderne har jeg faktisk ikke lavet en opdatering siden dengang :-)...

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg deltog også sidste år med min blogs FB side, som på det tidspunkt var helt ny.

Det gav omkring 600 Likes, og de fleste hænger stadig på.

Mvh Carsten

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Where do I sign up?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeg har fundet ud af det :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

når jeg går via din amino.dk  profil siger den siden blev ikke fundet på facebook.com er der fejl i din profil ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
når jeg går via din amino.dk  profil siger den siden blev ikke fundet på facebook.com er der fejl i din profil ?

Som nævnt har jeg ikke noget med kampagnen at gøre, andet end jeg stiller det system til rådighed. Men jeg har ændret URL på min FB side, og den var ikke rettet på profilen. Så tak for det:-) 

Hvis i ønsker at være med så kan i læse mere her 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopWithSocks.com:

Mikael christiansen:
når jeg går via din amino.dk  profil siger den siden blev ikke fundet på facebook.com er der fejl i din profil ?

Som nævnt har jeg ikke noget med kampagnen at gøre, andet end jeg stiller det system til rådighed. Men jeg har ændret URL på min FB side, og den var ikke rettet på profilen. Så tak for det:-) 

Hvis i ønsker at være med så kan i læse mere her 

jeg har likes denne her side . så den ses lidt mere Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)