Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Social Media Marketing hjælp & råd"

1 krone pr Facebook like

Side 1 ud af 2 (19 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 32.394
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. jul 08
Indlæg ialt: 5.473
Amino Plus Mest Hjaelpsomme Debattor

Sidste år deltog jeg i denne kampagne med et par min FB sider. Jeg har ikke andet med kampagnen at gøre, end at jeg har stillet et system til rådighed. Det går ud på at for hvert nyt like du får på din Facebook-side, så betaler du 1 krone til Kræftens Bekæmpelse. Hvis du kombinerer det med et eller andet særligt tilbud, til dine mange nye likes, så kan det godt være en win - win for alle parter. Det er primært danske fans.

Jeg ville egentlig bare oplyse om muligheden, hvis du har en FB side du gerne vil have "pustet" lidt op, med "rigtige" mennesker.

Indlæggets overskrift er sidst rettet af Casper Schneidereit
Amino-karma 7.626
Fra Viborg
Tilmeldt 5. jun 10
Indlæg ialt: 1.567
Amino Plus

ShopWithSocks.com:

Sidste år deltog jeg i denne kampagne med et par min FB sider. Jeg har ikke andet med kampagnen at gøre, end at jeg har stillet et system til rådighed. Det går ud på at for hvert nyt like du får på din Facebook-side, så betaler du 1 krone til Kræftens Bekæmpelse. Hvis du kombinerer det med et eller andet særligt tilbud, til dine mange nye likes, så kan det godt være en win - win for alle parter. Det er primært danske fans.

Jeg ville egentlig bare oplyse om muligheden, hvis du har en FB side du gerne vil have "pustet" lidt op, med "rigtige" mennesker.

Var det så en succes for dig sidste år?

Amino-karma 32.394
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. jul 08

Tom Frank Christensen:
Var det så en succes for dig sidste år?

Svært at svare på. Man skal være med, fordi man vil støtte Kræftens Bekæmpelse, og som bonus får man nogle levende mennesker som liker ens side.

Hvis målet er at konvertere disse likes til kunder, bør man følge op med et knaldtilbud (hvilket jeg ikke fik gjort). På et par af siderne har jeg faktisk ikke lavet en opdatering siden dengang :-)...

Amino-karma 14.444
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. mar 05
Indlæg ialt: 2.817
flag
Amino Plus Amino Ekspert
Carsten Jacobsen  
Fra InspireAnalytics Inc.
Skrevet 13-07-2012 kl. 19:41

Jeg deltog også sidste år med min blogs FB side, som på det tidspunkt var helt ny.

Det gav omkring 600 Likes, og de fleste hænger stadig på.

Mvh Carsten

Stifter af startup virksomheden InspireAnalytics Inc.
     med base i Silicon Valley, Californien. Officiel launch
     i foråret 2013.

Amino-karma 7.626
Fra Viborg
Tilmeldt 5. jun 10
Amino Plus

Where do I sign up?

Amino-karma 7.626
Fra Viborg
Tilmeldt 5. jun 10
Amino Plus

Tror jeg har fundet ud af det :)

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

når jeg går via din amino.dk  profil siger den siden blev ikke fundet på facebook.com er der fejl i din profil ?

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 32.394
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. jul 08

Mikael christiansen:
når jeg går via din amino.dk  profil siger den siden blev ikke fundet på facebook.com er der fejl i din profil ?

Som nævnt har jeg ikke noget med kampagnen at gøre, andet end jeg stiller det system til rådighed. Men jeg har ændret URL på min FB side, og den var ikke rettet på profilen. Så tak for det:-) 

Hvis i ønsker at være med så kan i læse mere her 

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

ShopWithSocks.com:

Mikael christiansen:

Som nævnt har jeg ikke noget med kampagnen at gøre, andet end jeg stiller det system til rådighed. Men jeg har ændret URL på min FB side, og den var ikke rettet på profilen. Så tak for det:-) 

Hvis i ønsker at være med så kan i læse mere her 

jeg har likes denne her side . så den ses lidt mere Big Smile

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 7.626
Fra Viborg
Tilmeldt 5. jun 10
Amino Plus
Tom Frank Christensen
Fra Modified Solutions ApS
Skrevet 16-07-2012 kl. 16:03

Så røg LottoStat.dk på http://xxxxxxx.dk/cancer/ 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed