Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Giv mig feedback på mit website/webshop"

Feedback på første affiliate/wordpress side

Side 1 ud af 2 (12 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 90
Fra holsted
Tilmeldt 13. apr 12
Indlæg ialt: 22

Jeg har netop lanceret min første affiliate side som er baseret på wordpress :) yay

Det er en prissammenlignings side for iphone reparationer, tror ikke der er nogle konkurenter.

Det er sat op med affiliates link fra 3 selskaber da der ikke er flere med iphone reparationer som tilbyder affiliate links :/

Dog har jeg tilføjet flere ikke affiliate links, dog kun for selskaber som er dyrere end min affiliate selskaber ;)

Jeg vil gerne høre om der er nogle der har nogle inputs både til koncept og til design

Jeg har kun fokuseret på skærm reparationer til en start, men regner med at følge op med flere reparationer.

Link til min side om iphone reparationer

Amino-karma 9.115
Fra Horsens
Tilmeldt 23. maj 08
Indlæg ialt: 2.208

Jacob
Fra BBmassage
Skrevet 13-07-2012 kl. 19:22

You tried to visit find-iphone-reparationer.dk, which is not loading.

Amino-karma 301
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. mar 10
Indlæg ialt: 84

CC-Trading  
Fra CC-Trading
Skrevet 13-07-2012 kl. 19:25

Hej Nikolaj,

Vi er interesseret i at komme på din side. Send venligst vilkår til os her eller på mail ca (a) cc-trading.dk

Mvh

www.cc-trading.dk

Danmarks billigste leverandør af overvågning til private, virksomheder og det offentlige.

Amino-karma 3.775
Fra Næstved
Tilmeldt 11. feb 08
Indlæg ialt: 1.104
Amino Plus
AP
Fra http://seo-optimeringe...
Skrevet 13-07-2012 kl. 20:15

Jeg kan ikke komme ind på hjemmesiden?

Online Markedsføring fra Seo-optimeringen.dk • Kom til tops på → Google Søgemaskineoptimering & Online Markedsføring ← • Fair, effektiv og billigste priser • Kontakt mig i dag! - hvepse og hvepsebo 

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

jeg kan ikke komme ind på siden ?

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 90
Fra holsted
Tilmeldt 13. apr 12

Ups, det var uden "er" til sidst det er rettet nu :)
Amino-karma 3.775
Fra Næstved
Tilmeldt 11. feb 08
Indlæg ialt: 1.104
Amino Plus
AP
Fra http://seo-optimeringe...
Skrevet 13-07-2012 kl. 21:00

WARNING missing keywords tag

WARNING head title too long (>65 chrs)

Online Markedsføring fra Seo-optimeringen.dk • Kom til tops på → Google Søgemaskineoptimering & Online Markedsføring ← • Fair, effektiv og billigste priser • Kontakt mig i dag! - hvepse og hvepsebo 

Amino-karma 90
Fra holsted
Tilmeldt 13. apr 12

Så vidt jeg ved er keywords ikke til nogen nytte længere.

Men titlen skal jeg nok få set på :) Har lidt problemet med det da både mit theme, wordpress it self og mit seo plugin overlapper hinanden :/

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

få social medier alle sider og ikke kun siden om jer derved flere likes og plusser til jer

om os lav der en kontaktformular derved lettere at kontakte jer

der mangler tekste og viden på siden , så den kan komme til bedre at ligge i søgemaskinerne

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 90
Fra holsted
Tilmeldt 13. apr 12

Jeg har smidt jer en email :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed