Køb et Amino Sponsorlink
Kunne ikke finde en passende gruppe til emnet.
Som i forhåbentlig kan se passer mit banner ikke ind.
så er der nogle der ved hvad størrelse amino banneret må være? i px
og
er det muligt at skalere sit .GIF banner i photoshop til en ønsket størrelse eller skal jeg lave det HELE om for at få det i den rigtige str.?
Ser meget frem til at høre fra jer :-)
Mvh
Morten
Vil du stoppe med at ryge? så prøv en e-cigaret fra www.ecigaretten.dk
510 x 95 pixels
Du kan sagtens skalere dit banner NED i størrelse, problemerne opstår først den anden vej rundt, når man forsøger at skalere et billede op.
Mvh.
Mikkel johansen
Inmedia Reklamebureau
Jeg bruger så ikke photoshop så meget - er tilhænger af Fireworks.Umiddelbart kan du jo bare lave et nyt "dokument" og vælge str. 468 x 60 pixel og kopiere over, så skal du bare scale det ved at højreklikke på det og vælge ..ja scale.
Læs mere om Online markedsføring og SEO optimering hos Connect-Media.dk | Amino | Ivækst
Jonas Jørgensen:Umiddelbart kan du jo bare lave et nyt "dokument" og vælge str. 468 x 60 pixel og kopiere over,
Så vidt jeg kan måle mig frem til er målene 510 x 95 pixels... Er det helt forkert? Går ud fra det var banneret i bunden af hans signatur han mente...
Mikkel Johansen
Ja det banneret i bunden.
Men hvordan skalere du ned? merger du alle dine lag til 1 lag eller..?
:)
Morten1991:Men hvordan skalere du ned? merger du alle dine lag til 1 lag eller..?
Det behøves du ikke, de skulle gerne skalere med automatisk. Du nedskalere ved at vælge "Image" og derefter "Image size".
Lav et nyt banner i korrekt størrelseÅben det gamle banner, markér alle layers og træk dem over i det nye bannerctrl + t giver dig mulighed for at skalere :)Alternativt send din .psd til mig, så kigger jeg på det i morgen.
Ahhh :-) nu passer str. men animationen virker ikke
Jeg kan se den afspiller i photoshop animation og jeg gemmer den som GIF fil, men det funker sgu
ikke.... nogen ideer?
Har du image ready ?
Becker Consult | jacobbecker.dk:Har du image ready ?
Pas.