Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd"

hjælp til linkbuding

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 933
Tilmeldt 13. feb 11
Indlæg ialt: 296

Skrevet 13-07-2012 kl. 13:24

hej alle sammen har en række spørgsmål til linkbulding. når jeg lavet et link til mit eget site og gemmer det så bliver det lagt som en fil. er det rigtig eller er jeg helt gal på den og hvis det er. rigtig hvad skal jeg så gøre med filen

Amino-karma 8.025
Fra Randers
Tilmeldt 31. maj 06
Indlæg ialt: 1.895
Amino Plus
Kristian Konradsen
Skrevet 13-07-2012 kl. 13:40

Linkbuilding er når du laver indsætter links til din egen hjemmeside rundt om på forskellige hjemmesider. Du skal ikke lave en fil/genvej på dit skrivebord til siden.

Hvis jeg fx ville linkbuilde til en side, kunne jeg fx. gøre sådan her: wordpress plug-in til automatisk hentning af priser

Amino-karma 260
Fra Århus C
Tilmeldt 26. aug 08
Indlæg ialt: 45

Jeg tror ikke folk er helt med på hvad du mener...

Drejer det sig om at du vil lave et HTML-link fra en anden side, til din hjemmeside?
For så bliver der ikke oprettet en speciel fil til dette link. Et HTML link ser således ud

<a href="www.mydomain.dk">Mit link</a>

Og det er bare en enkelt kodelinie, i et HTML-dokument der indeholder hele websitet.

Eller prøver du ganske enkelt bare at gemme et link til din side ned på computeren?
I dette tilfælde bliver det nemlig gemt som en fil på din computer - men det har ikke noget med linkbuilding at gøre.

Mvh.

Mikkel Johansen

www.inmedia.dk

Amino-karma 933
Tilmeldt 13. feb 11

kigger
Skrevet 13-07-2012 kl. 13:47

okay ja kan godt se jeg er gal på den med filen så. ja prøver at skabe seo til mit site så jeg kan komme lidt på google med det, men løkkes mig ikke rigtig

Amino-karma 933
Tilmeldt 13. feb 11

kigger
Skrevet 13-07-2012 kl. 13:48

okay så det har intet med fil at gøre forstår det ikke så hehe

Amino-karma 126.632
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 13.347

Du kan læse lidt om link building her. 

God weekend

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)