Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oplysninger på firmastempel?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nr. Broby
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er igang med at bestille et firmastempel, men er blevet lidt i tvivl... Hvilke oplysninger skal der som minimum være på et firmastempel?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmanavn

Adresse

Tlf - web

CVR

Fra Nr. Broby
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, fik trykket send lige vel hurtigt...

Har søgt på nettet, men har ikke kunnet finde svar.

Skal der fx både firmanavn og efternavn på når det er enkeltlande virksomhed? Skal der fysisk adresse på når det er en webshop men der ikke er nogen fysisk butik? Og så regner jeg med at cvr nr. skal anføres også?

Håber i kan hjælpe. På forhånd tak

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg løfter lige dit indlæg, da jeg nu sidder med præcis samme spørgsmål, og ikke kan finde svar. Måske har du selv fundet svaret, og kan give mig det, eller også er der måske en anden der kan svare på det?

Louise Thorup

TweenStar.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 17:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er som sådan ingen regler for hvad der skal stå i et firmastempel, det er også eget valg om man vil bruge et stempel.

Men som udgangs punkt kan man skrive sit firma navn, adresse, telefon-nummer og evt hjemmeside adresse, nogle steder som f.eks vistaprint kan man og få sit logo på hvis man har sådan et.

Man kan også få sit CVR nr på hvis dette ikke bliver anført andre stedet på dokumentet.

En god ide er at man laver sit stempel så personligt som muligt så det ikke kan forveksles med andres.

Her kan man via vista print se mange skabeloner som man også kan redigere i, så det bliver dit personlige.

VH

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm... Nu har jeg tænkt og tænkt.

Men hvad er det lige et firmastempel skal bruges til??

Vi har ikke haft noget stempel siden checkene er udgået - var det i midten af 90'erne?

Og vi har aldrig manglet et stempel.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 23:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger mit rimelig tit. f.eks. hvis jeg skal lige lave hurtigt nogle små beregninger, så jeg ikke behøver at spilde tid med opsætning på computeren, så laver jeg den i hånd, og her er et firma stempel rigtig god.

Jeg bruger den også ved dokumentation ved tilbudsgivning til det offentlige eller boligselsskaber, som kræver et firmastempel.

Så der er lidt brug for den i nogle brancher, men eller er jeg enige... Man skal lige vurdere om der er virkelig er et behov.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Aug 15
Indlæg ialt: 7
Fra  One Thaum Solutions IVS Skrevet kl. 09:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg synes heller ikke at jeg har noget at bruge et til, men banken vil have både underskrift og firmastempel på et enkelt stykke papir i forbindelse med at jeg skal have et mastercard til min erhvervskonto.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)