Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hvordan starter jeg selvstændig virksomhed?"

Profilen på en virksomhed som ikke går konkurs i 2012 - Tip der giver dig 5 gange bedre vinderchancer

Side 3 ud af 3 (22 indlæg) < Forrige 1 2 3
Amino-karma 9.542
Fra Horsens
Tilmeldt 23. maj 08
Indlæg ialt: 2.310

Jacob
Fra BBmassage
Skrevet 14-07-2012 kl. 16:41

Mikael christiansen:

Becker Consult | jacobbecker.dk:

Mikael christiansen:

tænkt vis man vis han havde vundet verdens højeste spille gevinst http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-49313520:verdens-st%C3%B8rste-lottogevinst-tr%C3%A6kkes-i-dag.html 2,8 milliarder danske kroner det burde være nok til at åbne en bank

Ja, hvis du har små kunder.. (: 

så må jeg til at spare flere penge op vis jeg skal starte en bank Big Smile

Nej nej, du skal da kombinere det med strip! ;-)  Så folk kan kaste om sig med dollarbills - og når de ikke har flere, så kan lyntjept låne til 2000% rente. 

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Mikael christiansen:

Mikael christiansen:

tænkt vis man vis han havde vundet verdens højeste spille gevinst http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-49313520:verdens-st%C3%B8rste-lottogevinst-tr%C3%A6kkes-i-dag.html 2,8 milliarder danske kroner det burde være nok til at åbne en bank

Ja, hvis du har små kunder.. (: 

så må jeg til at spare flere penge op vis jeg skal starte en bank Big Smile

Nej nej, du skal da kombinere det med strip! ;-)  Så folk kan kaste om sig med dollarbills - og når de ikke har flere, så kan lyntjept låne til 2000% rente. 

smart ide jeg åbner en stripper bank for stripper Big Smile

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg) < Forrige 1 2 3

RSS-feed