|
Jeg forstår slet ik din logik. Er du klar over, hvor store investeringer det kræver, for at starte et firma indenfor råstofudvending? At starte et firma op ud fra nogle statistikker, det er bare dømt til at gå galt. Især når statistikkerne er så upræcise og ubegrundede, som dem du henviser til... I følge din logik, så er der aldrig nogen mere, som skal starte som selvstændig håndværker, fordi der er mange konkurser indenfor faget. Og at kalde folk som åbner cafeer, webdesignerbix mm for wannabes, det sætter jo et "højt" niveauet i denne debat.
Og ovenstående påstand, den vil jeg godt vædde med ik holder en meter i virkeligheden. Måske i teorien, but not in the real world! |
Jeg må også sige jeg har lidt svært ved at følge den.
Statistik er en ting og fair nok.
Som freelance grafiker i Aalborg har jeg aldrig haft det så godt som jeg har nu, siden jeg blev færdigudlært i 2011.
Siden juni 2012 er der kommet 4 nye kunder til og mit website havde onsdag besøg af 24 nye unikke besøg.
Derudover regner jeg med at kontakte lokale her i Aalborg, da jeg har et tilbud kørende sommeren over, hvor man kan få en grafiker for 270 kr./time inden jeg sætter timeprisen op efter sommerferien.
Så jeg synes nu det går ganske udemærket for en selvstændig grafiker - Jeg har intet at klage over i hvertfald ![]()
Bliv gratis medlem