Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Online marketing & salg på webshops & websites"

Skal jeg have firma for at sælge Android Apps?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 22
Tilmeldt 5. jul 11
Indlæg ialt: 8

Skrevet 12-07-2012 kl. 23:40

Hejsa,

Jeg er ved at have udviklet en Android App, og er blevet godkendt som udvikler hos google play. 

Nu vil jeg gerne tjene lidt penge på min app - men skal jeg have firma for at kunne det ?

Når jeg trykker "Upload Application" ser det ud til at jeg kun kan vælge en pris, hvis jeg følger guiden her:

"

Want to sell applications and in-app products?

Set up a Merchant account with Google Checkout! You will need to enter additional information like your bank account information and Tax ID.
Og der skal jeg så indtaste firmanavn...
Tænkte på om man kunne tjene penge via reklamer, uden at oprette firma?
For jeg vil gerne undgå at oprette firma pt.
Finn.
Amino-karma 17.830
Tilmeldt 27. sep 10
Indlæg ialt: 4.593

Nyide
Fra Lukmitfirmanu
Skrevet 12-07-2012 kl. 23:44

Omsætter du for mindre ind 50.000 på 12 måneder så skal du ikke. Hvorfor vil du gerne det? Det tager 15 min, og kræver ingen gebyr eller andet.

Amino-karma 22
Tilmeldt 5. jul 11

Fknight
Skrevet 12-07-2012 kl. 23:51

Det kan godt ske jeg kommer til at omsætte for end 50.000 på 12 måneder.  Men jeg er på dagpenge pt. Så vil ikke oprette firma indtil jeg finder et job - men jeg har brug for min app kommer ud snart.

Amino-karma 825
Fra Århus
Tilmeldt 23. apr 11
Indlæg ialt: 191

Mads
Fra Kamikaze Software
Skrevet 13-07-2012 kl. 02:13

Hvad kan din app? 50k på et år lyder da som en rimelig fin indtjening hvis man tager i betragtning at den klarer sig selv når den først er blevet lavet.

Amino-karma 22
Tilmeldt 5. jul 11

Fknight
Skrevet 13-07-2012 kl. 21:36

Det er fortroligt hvad denne app kan indtil videre. Men ja, vi regner med en fin indtjening. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: