Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncer på www.guloggratis.dk?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel!

 

Naturligvis er Google en seriøs annonceudbyder.

Jeg mente i min generelle anbefaling, at man kan sortere annoncehajer fra de seriøse udbydere ved at forholde sig til dokumenterede tal.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
OK, men så skulle du nok ikke melde så bastant ud. Det var dig selv der sagte at "Alle seriøse udbydere kan dokumentere deres trafik." Det kan Google ikke og således må de jo være useriøse. Så det er et rigtigt dårligt råd :)
Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
"Det var jo nok bl.a. disse informationer, som Tanja forventede..."
 

Just præcis.

 


Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Helsinge
Tilmeldt 10. Jul 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg annoncerer på guloggratis og er nogenlunde tilfreds med at ligge der. Jeg har ligget der i ca. 4 måneder og har nok sporet ca. 10 ordre direkte derfra. Jeg har lige tjekket min statistik og har 8 hits derfra idag.

 

Mvh. Jens

Mvh.

Jens Brejl
Flot og forførende lingeri i www.lingeriebutikken.dk

Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Lingeri. .






Linket er ikke helt rigtigt. Det er modellerne til gengæld :-)



















 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-07-2007 09:58:05 Forfatter: Klaus Christensen, Fynske Medier

Hej Mikkel!






Naturligvis er Google en seriøs annonceudbyder.



Jeg mente i min generelle anbefaling, at man kan sortere annoncehajer fra de seriøse udbydere ved at forholde sig til dokumenterede tal.










 



Men sig mig lige en ting.....hvis alle Jeres sælgere sidder og ringer til hundredevis af potentielle kunder og beder dem om at klikke på reklamer = ("Dét jeg var irriteret over ved sælgeren, var, at hun virkede meget uprofessionel og usikker i sine formuleringer og prøvede hele tiden, at få mig til at klikke på forskellige reklamer"), er det så ikke lidt alternativt????? (mildt sagt)



Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-07-2007 21:06:20 Forfatter: Lingeributikken
Jeg annoncerer på guloggratis og er nogenlunde tilfreds med at ligge der. Jeg har ligget der i ca. 4 måneder og har nok sporet ca. 10 ordre direkte derfra. Jeg har lige tjekket min statistik og har 8 hits derfra idag.


Mvh. Jens


Ja, det er klart, når alle sælgere beder potentielle kunder om at klikke på dine reklamer

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Helsinge
Tilmeldt 10. Jul 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
He he, det kan du selvfølgelig have ret i.

Mvh.

Jens Brejl
Flot og forførende lingeri i www.lingeriebutikken.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :
DGS sælger såvidt jeg ved slet ikke løsningerne på response - kliks, men derfor virker det nu aligevel lidt suspekt hvis sælgerne generelt er så emsige som det beskrives her, for at få dem de ringer til, til at klikke. For annoncørerne måler, uanset hvordan kampagnerne lige afregnes, i vid udstrækning netop responsen. Og med flere kliks, vil de i første omgang opleve bedre response. Det holder dog kun sålænge det er annoncører, der ikke måler konverteringer på disse kliks (eller dem hvor det er meget svært - f.eks. ved off-line konverteringer) og som lader sig imponere af kliks alene. Og den grupper svinder dag for dag i takt med at flere og flere (heldigvis) får fokus på målinger der hvor de viser rigtig værdi - og det er meget sjældent at kliks i sig selv har den værdi (omend, det godt kan være et udemærket punkt at afregne ud fra)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 06:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel, det r vist ikke dgs.dk der tales om, men guloggratis.dk - som er en anden sag.

Ikke fordi der ikke er noget at sige om dgs.dk - don''t get me started!

 

Mette

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)