OK, men så skulle du nok ikke melde så bastant ud. Det var dig selv der sagte at "Alle seriøse udbydere kan dokumentere deres trafik." Det kan Google ikke og således må de jo være useriøse. Så det er et rigtigt dårligt råd :)
Jeg annoncerer på guloggratis og er nogenlunde tilfreds med at ligge der. Jeg har ligget der i ca. 4 måneder og har nok sporet ca. 10 ordre direkte derfra. Jeg har lige tjekket min statistik og har 8 hits derfra idag.
Dato: 20-07-2007 09:58:05 Forfatter: Klaus Christensen, Fynske Medier
Hej Mikkel!
Naturligvis er Google en seriøs annonceudbyder.
Jeg mente i min generelle anbefaling, at man kan sortere annoncehajer fra de seriøse udbydere ved at forholde sig til dokumenterede tal.
Men sig mig lige en ting.....hvis alle Jeres sælgere sidder og ringer til hundredevis af potentielle kunder og beder dem om at klikke på reklamer = ("Dét jeg var irriteret over ved sælgeren, var, at hun virkede meget uprofessionel og usikker i sine formuleringer og prøvede hele tiden, at få mig til at klikke på forskellige reklamer"), er det så ikke lidt alternativt????? (mildt sagt)
Jeg annoncerer på guloggratis og er nogenlunde tilfreds med at ligge der. Jeg har ligget der i ca. 4 måneder og har nok sporet ca. 10 ordre direkte derfra. Jeg har lige tjekket min statistik og har 8 hits derfra idag.
Mvh. Jens
Ja, det er klart, når alle sælgere beder potentielle kunder om at klikke på dine reklamer
DGS sælger såvidt jeg ved slet ikke løsningerne på response - kliks, men derfor virker det nu aligevel lidt suspekt hvis sælgerne generelt er så emsige som det beskrives her, for at få dem de ringer til, til at klikke. For annoncørerne måler, uanset hvordan kampagnerne lige afregnes, i vid udstrækning netop responsen. Og med flere kliks, vil de i første omgang opleve bedre response. Det holder dog kun sålænge det er annoncører, der ikke måler konverteringer på disse kliks (eller dem hvor det er meget svært - f.eks. ved off-line konverteringer) og som lader sig imponere af kliks alene. Og den grupper svinder dag for dag i takt med at flere og flere (heldigvis) får fokus på målinger der hvor de viser rigtig værdi - og det er meget sjældent at kliks i sig selv har den værdi (omend, det godt kan være et udemærket punkt at afregne ud fra)