Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncer på www.guloggratis.dk?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor tror i at det skulle være en annoncehaj, har i grundlag for at tro det?

Det er meget normalt at blandt andet vedhæfte screenshots, for at gøre det tydeligt for kunden hvor på siden der annonceres. Derudover syntes jeg du skal få fat i nogle statistikker over hvor mange kliks du kan regne med at få ind, for det beløb du giver.

Det lyder af meget, med reklamebanner helt frem til d. 1. november, men det kunne jo være i en stor rotation eller andet.

// Jesper Skov

 

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det ser reelt nok ud - den er fra fynskemedier.dk.

Jeg havde bare en idé om, som Jesper skriver, at de ville være mere informative og sende et eller andet lækkert pdf-dok med, i stedet for bare at skrive dét samme som de fortalte i tlf. Vi sad også og surfede på guloggratis.dk mens vi snakkede, så jeg så de forskellige bannere osv. Og ja - sponsorlinksene er rotation.

Jeg siger ikke, at det er en annoncehaj - jeg synes bare det virker sådan lidt uprofessionelt og lidt useriøst.

 

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tanja og andre! 



For en god ordens skyld!



Tanja er blevet kontaktet af en konsulent fra:



Fynske Medier P/S, Banegårdspladsen, 5000 Odense C.



Vi tager det meget seriøst når vores kunder og potentielle kunder oplever os som "virker sådan lidt uprofessionelt og lidt useriøst.", vi tager positivt imod konstruktiv kritik.

Som udbyder af onlinemarkedsføring kæmper vi dagligt med de fordomme alt for mange useriøse foretagender og annoncehajer har skabt. 

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tanja

 

Jeg er også blevet kontaktet af Gul og Gratis, og det er reelt nok, -om du så vil lave forretning med dem, er jo op til dig :) Jeg fravalgte dem, ligesom jeg også har fravalgt f.eks. Den blå avis.. Et sted skal man jo sætte grænsen og jeg syntes at jeg havde/har eksponering nok lige nu, -så jeg kan desværre ikke sige dig om de kan levere varen, men måske nogle andre kan fortælle om det (altså dem, som har tegnet en aftale med dem). Får I salg igennem Gul og Gratis ? Hvor mange klik kommer fra dem osv?

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Klaus.

Jeg er glad for, at du skriver. Så er det gjort helt klart, at Fynske Medier er helt ok.

Dét jeg var irriteret over ved sælgeren, var, at hun virkede meget uprofessionel og usikker i sine formuleringer og prøvede hele tiden, at få mig til at klikke på forskellige reklamer. Næsten som om hun havde fået besked på at gøre sådan - måske for at tjene lidt ekstra til jer. Ved ikke, om det er sådan det fungerer - det var bare mit indtryk. Og så skrive akkurat det samme i en e-mail og sætte et par skærmdumps ind, som jeg jo lige havde set, virkede nærmets komisk. Havde forventet noget mere med priser, statistik osv.

Og du har ret: Det er meget ærgerligt, at ærlige firmaer må lide under annoncehajer og andre svindlere. Som nystartet virksomhed får man, som noget af det første, banket i hovedet, at man aldrig skal tage imod tilbud over telefonen og være forsigtig i det hele taget, med hensyn til firmaer der vil sælge annoncer.

 

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan måske være relevant at påpege, at 80% af søgninger i DK foregår igennem Google. Derudover er der MSN, Yahoo med flere. Hvor stor en del foregår gennem Gul og Gratis eller lignende sites?

;-)

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har flere gange brugt guloggratis, helt uden problemer - og med en meget fin respons på annoncen, så jeg kan varmt anbefale siden. Bare husk at spørge hvor mange der deler Balkonpladsen



 



Mvh Brian Kiel



www.freephotomax.dk



Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen!

 

Jeg vil naturligvis ikke forsøge at sælge noget denne vej. Fakta om besøgstal mm. kan følges på www.fdim.dk.

 

Helt generelt omkring markedsføring på diverse internetsider vil jeg anbefale at forholde sig til fakta. Alle seriøse udbydere kan dokumentere deres trafik.

 

 

 

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Klaus
Du skriver: "Alle seriøse udbydere kan dokumentere deres trafik."

Det var jo nok bl.a. disse informationer, som Tanja forventede at modtage fra jer pr. email.
Sammen med information om, hvor mange andre annoncer der bliver roteret, evt. klikpriser osv.
Altså talmateriale, som gør hende i stand til at regne ud, om det er en god forretning for hende i forhold til eks. AdWords eller Søgemaskineoptimering.

Jeg har selv fremstillet lidt regneeksempler i artiklen her:
http://www.effektivmarkedsfoering.dk/default.asp?P=Flere-besoegende.79.0.0.0
Venlig hilsen, Christian
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
> Alle seriøse udbydere kan dokumentere deres trafik.

Det gør Google, bare som et eksempel, ikke. De har valgt ikke at være med i Gallups tal og giver ikke nogle officielle tal selv på deres faktiske trafik. Er Google så en useriøs annonceudbyder i Danmark? Efter din evealuering må de jo være det ...
Side 2 ud af 4 (36 indlæg)