Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Netværk og Ledelse

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m."

Søger en tøjagent i tyrkiet til produktion af t-shirts. Kender du en?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 59
Fra Gram
Tilmeldt 8. mar 13
Indlæg ialt: 15

Kasper Skovby
Skrevet 17-04-2013 kl. 21:03

Hej Pia, har du stadigvæk kontakter i tyrkiet hvad der angår tøj produktion? her er der tale om noget andet end T-shirts, nemligt bælter, er du ikke sød at kontakte mig hvis det er noget du stadigvæk gør i? :)

Mvh.

Kasper Skovby 

Amino-karma 214
Fra Dusseldorf/London
Tilmeldt 27. okt 12
Indlæg ialt: 43

Lars Riis
Skrevet 17-04-2013 kl. 23:31

Hej,

Ang. baelter kan du eventuelt tage fat i Bosswik. Det er et dansk firma der laver baelter til skarpe priser.

Amino-karma 59
Fra Gram
Tilmeldt 8. mar 13
Indlæg ialt: 15

Kasper Skovby
Skrevet 17-04-2013 kl. 23:37

Hej Lars, 

fedt nok! - problemet er bare at disse bælter har en speciel funktion, ved du om Bosswik er villige til at lave om på deres produkter? eller måske bare bidrage med læderet til mine bælter? 

Amino-karma 214
Fra Dusseldorf/London
Tilmeldt 27. okt 12
Indlæg ialt: 43

Lars Riis
Skrevet 18-04-2013 kl. 23:51

Hvis det bare er læderet du skal bruge burde de nok kunne hjaelpe. Men jeg tror nu de kan lave det meste. Tag et smut forbi fyn og besoeg dem.

Der skal selvfoelgelig nok vaere noget volume bag eller en meget god ide, for at det kan faa deres interesse.

Good luck :)

Amino-karma 16
Tilmeldt 15. maj 13
Indlæg ialt: 5

emre_dk
Skrevet 15-05-2013 kl. 15:59

hej hvis du stadig mangler nogen, har jeg god venner som beskæftige sig med tekstil i istanbul procedurer  t-shirt til de store mærker. vh Emre

Side 2 ud af 2 (15 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed