Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd"

Gode SEO og Marketing bøger

Side 1 ud af 2 (18 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 586
Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. maj 12
Indlæg ialt: 127
Amino Plus

Halløjsa.

Jeg er på udkig efter nogle gode SEO og Marketing bøger. Det behøver selvfølgelig ikke og være i fysisk form. PDF udgaver er fine, og lydbøger er endnu bedre. Om det er udenlandske eller danske er ligemeget, dog vil det da være at foretrække med det danske. Youtube links medtages også meget gerne.

Har købt
"Grundbog i Google Søgeoptimering af Torbjørn Flendsted"
"Google Analytics Bogen om online resultatmåling"

Desuden har jeg downloadet en gratis udgave af "E-Pusher 3.0 light", og "SEO 2.0 af DeMib"

Hvad kan der anbefales?

De bedste hilsner

Michael Bay Sørensen

Amino-karma 2.128
Fra København
Tilmeldt 10. jul 11
Indlæg ialt: 455
Amino Plus
Thomas Astrup
Fra PLUS Medie
Skrevet 12-07-2012 kl. 12:56

Drop alt hvad du ellers har i hænderne, og læs SEO-LEX 12 af Thomas Rosenstand, Konverteringskarma af Morten Vadskær og køb den fulde udgave af E-Pusher.

Når du har læst dem - og alt kører godt, så sæt dig ind i Michael Aagaards skriverier omkring webtekst er sælger (eller endnu bedre, gør det fra start af).

Drop alt det andet.

- det er min mening :-)

mvh

Thomas

Hold dig opdateret på den seneste fra House Connect med brugskunst online eller følg House Connect

Amino-karma 661
Fra Frederikssund
Tilmeldt 20. aug 11
Indlæg ialt: 119

Kan også kun anbefale de bøger Thomas nævner. Derudover vil jeg anbefale "Sælg mere på nettet" af Benjamin Gundgaard, den er også fantastisk. Download Michael Aagaards gratis e-bog "Sådan skriver du webtekst, der sælger", den er også værd at læse.

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Original-Iceland - ægte islandske uldvarer

Amino-karma 586
Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. maj 12
Indlæg ialt: 127
Amino Plus

Mange tak for name drops. Det hjalp

Lige nu læser jeg SEO 2.0 Light udgaven af Mikkel DeMib - jeg må sige jeg er meget positiv overrasket! Synes han sprog er dejlig og læse, og der går lang tid før man keder sig. Utrolig spændende læsning, MEN! Den fulde udgave koster altså over 1800 kroner, er den virkelig det værd?

Har som sagt også E-Pusher light udgaven, men jeg overvejer stærkt at købe den. 625 kroner synes jeg ikke er mange penge, hvis den har masser af guldkorn. Det mener jeg sådan set heller ikke at 1800 kroner er, hvis bare den lever op til ens forventninger - og prisen!

Jeg lader tråden kører i håb om at der er andre der ser den. Så kan de give deres inputs med.

På forhånd mange tusinde tak!

Mvh. Michael Bay Sørensen

Amino-karma 73
Fra København
Tilmeldt 29. jun 12
Indlæg ialt: 22

Olivia Stokholm
Skrevet 18-07-2012 kl. 10:09

Jeg er også selv i gang med SEO 2.0, og ligesom dig er jeg også allerede blevet fanget af sproget og de mange indfaldsvinkler Mikkel har til SEO.

Jeg kan i hvertfald varmt anbefale

SEO 2.0

SEO Lex

E-Pusher

Amino-karma 41
Fra Rønde
Tilmeldt 4. jul 12
Indlæg ialt: 12

Anders
Fra Tanifit.dk
Skrevet 18-07-2012 kl. 10:20

Hej michael

Har du checket dette link ud? det er også lidt interessant.

Hilsen Anders

Amino-karma 41
Fra Rønde
Tilmeldt 4. jul 12
Indlæg ialt: 12

Anders
Fra Tanifit.dk
Skrevet 18-07-2012 kl. 10:21
Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

en god seo bog er også Mikkel Demib http://seo.demib.dk/ den har jeg lært ekstremt meget af Big Smile

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 24
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. jul 12
Indlæg ialt: 6

GridFog
Fra GridFog
Skrevet 18-07-2012 kl. 11:24

Hej Michael

Til marketing vil jeg anbefale den Danske Analytics bog der kommer rigtig godt omkring Google Analytics.

vis du vil læse engelske bøger, står der rigtig mange gode ting i ”Behind the Cloud”-bogen, som kan købes på Amazon. Den koster ca. 19$ i Kindle-udgave. Bogen er også en selvbiografi af manden bag Salesforce - rigtig spændende at læse igennem.

Amino-karma 546
Fra København
Tilmeldt 10. sep 10
Indlæg ialt: 88
Amino Plus

Du kan måske også prøve en "Alt-i-en" bog, som indeholder både om website optimering, Adwords, Analytics, SEO og Facebook.

Den hedder Online Marketing: Den Røde Tråd og udkommer i rigtigt bogformat - se den på www.marketingbogen.dk

I 7 år har jeg arbejdet med online markedsføring og for cirka 800 forskellige virksomheder. Der findes nok mindre end 10 mennesker i DK, som har den samme erfaring og viden, som jeg har.

Jeg har skrevet bogen Online Marketing: Den Røde Tråd, som blandt dækker Website optimering, Adwords, SEOAnalytics og Facebook.

Den udkommer august 2012 og kan købes fra blandt andet www.marketingbogen.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed