Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smtp opsætning på Atmail?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

God morgen alle sammen.

Jeg har en kunde der har købt webmail ved Atmail, han spørg mig, om han ikke kan få den ind i Outlook.

På Atmail's hjemmeside synes der ikke at forkommen en guide, eller nogen oplysninger omkring ind-/udgående server, port eller andet.

Er der en af jer der har noget liggende på dem? Eller har forsøgt sig med dette før?

God dag til jer alle sammen.

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

atriumWeb ApS:
På Atmail's hjemmeside synes der ikke at forkommen en guide, eller nogen oplysninger omkring ind-/udgående server, port eller andet

Den ligger lige her ;)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

atriumWeb ApS:
Jeg har en kunde der har købt webmail ved Atmail,

Har lige checket hvad det er for produkter de leverer. Webmail produktet virker kun med eksisterende email servere så i princippet er det bare en webmail client ala roundcube, squirrelmail etc som ligger og henter posten på hans allerede eksisterende mail server. Kunden burde derfor allerede have en mailserver og det er den han skal tilslutte til via sin Outlook client.

 

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
Har lige checket hvad det er for produkter de leverer. Webmail produktet virker kun med eksisterende email servere så i princippet er det bare en webmail client ala roundcube, squirrelmail etc som ligger og henter posten på hans allerede eksisterende mail server. Kunden burde derfor allerede have en mailserver og det er den han skal tilslutte til via sin Outlook client.

Det er også min forståelse, syntes godt nok det er en underlig tilgang de har der men det er nok bare mig ;)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Ja, men den siger

"Support for local accounts created by Atmail, or any external POP3/IMAP account"

Så kunden må have en mail konto allerede der hvor hans mail er lokaliseret og det er der han skal hente sin mail i outlook, sådan forstår jeg det ihvertfald :-)

 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:
syntes godt nok det er en underlig tilgang de har der men det er nok bare mig ;)

Produktet henvender sig sandsynligvis til dem der har en udbyder der ikke har en webmail eller hvor kunden har sin egen IMAP/POP3 server men ikke en webmail installeret, sådan forstår jeg det.

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en meget underlig måde, efter mit hoved.

Men det vil siger at, der er en mail server bagved et sted, og det er disse oplysninger der skal bruges.

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

atriumWeb ApS:
der er en mail server bagved et sted, og det er disse oplysninger der skal bruges.

Ja det ser ud til det er sådan det er.

 

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Atmail er et firma der er startet som softwarehus til at lave løsninger/software til webmail/groupware adgang til e-mail etc. og bruges af en del ISP'er m.v. som software del til deres egen e-mail-hostning. Derfor er deres tilgang ikke så underlig.

De laver vist også deres eget hostede e-mail/groupware via deres atmail cloud (http://atmailcloud.com) i stil med googles gmail etc. Så mon ikke det er det din kunde har forsøgt at købe?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)