Køb et Amino Sponsorlink
Hej.Vi driver en lille webshop og har i den anledning brug for lidt bogførings assistance.Vi har følgende setup..Wannafind shopE-conomic Lager styrings modulE-conomic medium økonomisystemVores shop har kørt siden februar, og lad os bare sige at vi har haft vores besvær med at få regnskabet til at stemme :-)Vi er beliggende i Holbæk, men jeg ved ikke om det har nogen betydning ;-)Vi ser frem til at høre fra dig.Pris og vilkår snakker vi nærmere om..
ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...
Hej Daniel,
Der findes en side inde på e-conomic.dk med en lang liste af revisor og bogholdere:
http://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/revisorliste/zl-ta-sa-lall-yall-cnsv-o3-p1
Med mindre det er en ny 'medarbejder' du søger så kan du selvfølgelig ikke bruge listen til så meget..
Håber du får en god dag.
Mvh
Morten
Hej Daniel
Du kan via Agera indhente op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en fast bogholder i Holbæk.
E-conomic er efterhånden rimeligt standard, så det bør ikke være noget problem at finde en med ekspertise i det.
Martin Hegelund- Agera.dk - Få op til 3 gratis tilbud på revision eller bogholderi
Som Morten rigtig nok skriver, så har vi en lang liste over bogholdere og revisorer, som kan hjælpe dig med med e-conomic.
For nylig har vi tilføjet mere funktionalitet til listen, så man kan sortere ud fra beliggenhed, ydelser mv.
Jeg har lavet en søgning på alle typer revisorer og bogholdere i Holbæk, som kan hjælpe med bogføring og lagerstyringsmodulet. Se resultatet her.
Jeg håber, du finder en, der kan hjælpe dig.
Sisse Hansen
Kommunikationskonsulent hos e-conomic
Hej med jer. Til at starte med er det nok fra den fine liste fra e-conomic jeg skal søge en bogholder, men i nærmeste fremtid er det en deltids bogholder vi skal bruge :-) Tak for hjælpen..
Når, du når til den tid hvor du skal bruge en deltidsbogholder er jeg meget interesseret da jeg starter op som selvkørende. Har allerede en anden kunde i Holbæk, så det vil være nemt for mig at kigge ind til en uforpligtende snak :)